Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Opnieuw Kartelbesprekingen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8955)

Lekker Links! 5 februari 2004 22:31

Ik kan me voorstellen dat CD&V zal proberen om N-VA opnieuw te overhalen om in kartel te gaan. Op die manier zal N-VA niet verdampen en kan de CD&V haar grootste positie uit de poll virtueel verstevigen.

Beste Bart,

Zal de N-VA voet bij stuk houden bij de vorige NEE aan een kartel of is het mogelijk dat er nog opnieuw besprekingen komen?

Bart De Wever 6 februari 2004 00:31

yeah right, alsof ik dat dan hier aan jouw anonieme neus zou hangen. Get real!

stijnVL 6 februari 2004 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever

Allez Bart, ge kunt dat toch gerust zeggen...

Morgen staat het toch in de Standaard of anders volgende woensdag in de Knack, dat stramien zijn we onderhand toch al gewoon :lol:

Bart De Wever 6 februari 2004 00:47

Jij bent een onverbeterlijke schurk! :P :P :P :P :P

zorroaster 6 februari 2004 00:51

Die mensen van Standaard en Knack moeten toch ook leven?
Als we hier nu al onze interne berichtgeving zouden prijsgeven, zou niemand nog kranten of magazine's kopen. Waarna die hun journalisten moeten ontslaan, en zo komen we nooit aan 200.000 jobs...

Wees verdorie blij dat er tenminste nog één partij aan de werkgelegenheid denkt!

stijnVL 6 februari 2004 00:52

Citaat:

Ge moogt gerust zijn.

Maar dan zijn we toch al met twee en ik neem aan dat de N-VA er vol mee loopt, met de onverbeterlijke schurken.

Dus 2,7% of 27%, één ding is zeker: van ons zijn ze nog lang niet af :wink:

Aangebrande Phönix 6 februari 2004 02:22

Overigens, M. De Wever (of onzen Bart, whatever you prefer), u heeft het volwaardige forumburgerschap verdiend. Dit eigenlijk al bijna 60 berichten ofzo, maar ik merk zoiets gewoonlijk later. Van harte gefeliciteerd! U mag zich vanaf heden een volledig ingeburgerd Politics.be-er noemen (wat in deze zee van bits gewoonlijk afgekort wordt tot PB). Wat ook betekent dat u mag stemmen in de referenda die dit forum organiseert ter zelfverbetering. De link vindt u in mijn onderschrift.

De leeuw 6 februari 2004 03:33

Ja Bart, met de CD&V jonge, da ga ni é. Op naar den dop zeggek altij! laat u is goe gaan! N-VA komt goe jom, op de vrt schreve zhet trouwes verkeerd maar das maar omt u te melden é!

Bart De Wever 6 februari 2004 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Overigens, M. De Wever (of onzen Bart, whatever you prefer), u heeft het volwaardige forumburgerschap verdiend. Dit eigenlijk al bijna 60 berichten ofzo, maar ik merk zoiets gewoonlijk later. Van harte gefeliciteerd! U mag zich vanaf heden een volledig ingeburgerd Politics.be-er noemen (wat in deze zee van bits gewoonlijk afgekort wordt tot PB). Wat ook betekent dat u mag stemmen in de referenda die dit forum organiseert ter zelfverbetering. De link vindt u in mijn onderschrift.

Zeg maar Bart, ik heb immers het gevoel dat ik al vier dagen onafgebroken met jullie in een café zit en dan past het niet meer om nog "meneer" te zeggen. Burgerschap geeft burgerrechten, da's mooi. Ik heb me altijd gestoord aan mensen die het onderscheid tussen mensenrechten en burgerrechten niet meer kennen...

guido 007 6 februari 2004 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:

Ge moogt gerust zijn.

Maar dan zijn we toch al met twee en ik neem aan dat de N-VA er vol mee loopt, met de onverbeterlijke schurken.

Ook ik ben een schurk, op rebelse wijze dan :wink: :lol:

Lorenzo 6 februari 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:

Ge moogt gerust zijn.

Inderdaad niet, al moet ik tot in Italie gaan plakken :wink: (een andere schurk :lol: )

Lekker Links! 6 februari 2004 12:45

Citaat:

Vriendelijk zijn ze ook daar bij N-VA...........

Het is net door dat toontje van "wij zullen over die dingen wel beslissen en jullie mogen daar niets van weten" dat jullie in de polls niet hoger komen dan een schaamtelijke 2,7%.

Floris 6 februari 2004 14:30

beste Niels,

Steve heeft net zijn ministers ontslaan en doet niet liever dan mensen op bepaalde plekken (mechelen bvb) deponeren. Strategopionnen worden op het spelbord verplaatst.

en wat dacht je, dat zoiets delicaatst als kartelvorming, zomaar stoemelings open en bloot besproken kunnen worden. ja bart kon antwoorden, maar 100 procent vrij spreken over zo'n zaken is toch niet mogelijk. misschien dan beter niet te antwoorden.

Lekker Links! 6 februari 2004 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floris
beste Niels,

Steve heeft net zijn ministers ontslaan en doet niet liever dan mensen op bepaalde plekken (mechelen bvb) deponeren. Strategopionnen worden op het spelbord verplaatst.

en wat dacht je, dat zoiets delicaatst als kartelvorming, zomaar stoemelings open en bloot besproken kunnen worden. ja bart kon antwoorden, maar 100 procent vrij spreken over zo'n zaken is toch niet mogelijk. misschien dan beter niet te antwoorden.

Volledig akkoord, maar dan is
Citaat:

arrogant te noemen!

Bescheidenheid, 'meneer' De Wever.

Groot Bakkes 6 februari 2004 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:

beste Niels,

Citaat:

arrogant te noemen!

Bescheidenheid, 'meneer' De Wever.

Zo spreekt iedereen hier, hij heeft het dus van geen vreemden geleerd. :wink:

Bart De Wever 6 februari 2004 18:14

[quote="Niels!"]
Citaat:

beste Niels,

Citaat:

arrogant te noemen!

Was niet arrogant bedoeld, maar als grap. Sorry dat het verkeerd overkwam. Maar zeg nu zelf, je verwachtte toch niet dat ik daar op zou antwoorden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be