![]() |
Bent u lid van een natuurvereniging? Waarom wel/niet?
Ik ben lid van twee natuurverenigingen.
Omdat natuur mij interesseert. Duur is het niet. |
Welke? Ik ken er geen, buiten Natuurpunt of zo.
|
Natuurpunt ja.
|
Ik heb mij net, zo'n 5 minuten geleden, opgegeven om lid te worden van Natuurpunt Antwerpen Noord.
Reden: hoofdzakelijk om mijn geweten te sussen aangezien ik waarschijnlijk in één van de meest milieuvervuilende Vlaamse steden woon. En natuurlijk vind ik "de natuur" ook wel belangrijk. Het geld zal in ieder geval naar een betere bestemming gaan, dan waar het normalerwijze naartoe zou zijn gegaan. |
Zo'n vijf jaar geleden heb ik beroep op hen gedaan omwille van een natuurkwestie en vonden ze mij een geschikte kandidaat voor hun partij. *fier* Sindsdien ben ik lid van hun.
@ Lombas: Er zijn er heel veel. Greenpeace en WWF zal je bv. ook vast wel kennen. En natuurpunt heeft de laatse jaren heel veel aan populariteit gewonnen in Vlaanderen, en terecht! :cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Geen enkele, ik haat onkruid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat groen is en je moet onderhouden. :twisted: |
Citaat:
Lekker onkruid hoor. |
Citaat:
Onkruid dus. Hoe bestrijd ik onkruid. Koop een bus onkruidverdelger. (zwaarste en giftigste) Kap dit onverdunt op uw onkruid. :twisted: |
Citaat:
Elk diertje zijn pleziertje Het is wel onverdund (ik wied taalkundig onkruid). |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals op school. Eerst wassen, dan pas opeten. |
Citaat:
T is straffer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das waar maar toch, men grootmoeder heeft een moestuin en als daar iets van neem dan was ik het nog altijd eerst af. En wat men daalvauden pedrevd, broblemen mee? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be