Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Blokwatch LIEGT, en hier is het bewijs (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89627)

Den Ardennees 18 mei 2007 11:49

Blokwatch LIEGT, en hier is het bewijs

inderdaad, want wat zag ik nu op de website van blokwatch: dit bericht:

Citaat:

10. Kaprijke
Op de gemeenteraad werd door het voltallige bestuur een toelage van 500 euro toegekend aan Vredeseilanden en 2500 euro aan de speelpleinwerking vzw Spees. De voltallige VB-fractie onthield zich. Het Nieuwsblad
http://www.blokwatch.be/content/view/1219/150/lang,nl

bon, ik ben zelf Kaprijkenaar, dit is gewoon onmogelijk daar het Vlaams Belang gewoon geen verkozenen heeft in de Kaprijkse gemeenteraad. De partij heeft hier zelfs (nog) geen lokale afdeling.

de sympathieke mensen van blokwatch steunen zich op Het Nieuwsblad, ikzelf lees deze krant dagelijks en ben zeker dat dit nooit in die krant gestaan heeft, het zou er aan moeten mankeren dat ze zulk een foute berichtgeving publiceren.

Het zegt weer iets over blokwatch.

Griffin 18 mei 2007 11:52

Hebt ge 't Nieuwsblad nog bij de hand?

Jozef Ostyn 18 mei 2007 11:52

Het is lichtjes verontrustend dat er sommigen mensen zijn die blijkbaar Blokwatch in de gaten houden. Is dat Blokwatchwatch? En zo ja, is er ook iemand die Blokwatchwatch in de gaten houdt? Een soort Blokwatchwatchwatch?

Ik moet daar allemaal eens goed mee lachen. Ook met het idiote Blokwatch zelf overigens.

C.C. 18 mei 2007 11:56

Blokwatch is een belachelijke website. Moest dat nog bewezen worden dan ?
Ik denk dat je echt al heel dom moet zijn om te geloven wat daar allemaal op staat.

Den Ardennees 18 mei 2007 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2668167)
Het is lichtjes verontrustend dat er sommigen mensen zijn die blijkbaar Blokwatch in de gaten houden. Is dat Blokwatchwatch? En zo ja, is er ook iemand die Blokwatchwatch in de gaten houdt? Een soort Blokwatchwatchwatch?

Ik moet daar allemaal eens goed mee lachen. Ook met het idiote Blokwatch zelf overigens.

oei, sorry hoor. Denk dat het de eerste keer in een half jaar is dat ik daar es naartoe surf. Moet ik me d�*�*rvoor verantwoorden?

Den Ardennees 18 mei 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C.C. (Bericht 2668187)
Ik denk dat je echt al heel dom moet zijn om te geloven wat daar allemaal op staat.

Kan zijn, maar het is wel zo dat de grote kranten bij hen te rade gaan als ze info over het Vl Belang nodig hebben. Dus onderschat hun impact niet.

@ Giffrin: hier de link naar de offiële webstek van Kaprijke met zetelverdeling, zoals gezegd: geen Vl Belang en vroeger ook nooit geweest in Kaprijke http://www.kaprijke.be/frames/home.htm

Edina 18 mei 2007 12:15

Er is blijkbaar een foutje geslopen in de gemeente. Het ging namelijk over Evergem.

Voor de rest bleek de onthouding van de VB-fractie voor die toelages wel degelijk te kloppen. ;-)

http://www.kiosk.be/Artikel/Detail.a...&postcode=9940

Raven 18 mei 2007 12:18

Voor in Blokwatch te zitten moet je ook wel een fameus interessant leven hebben... :roll: .

Persoon Y bij blokwatch: "Yuw, wat heb je gedaan van't weekend?"
Persoon X niet bij bw: "Weekendje ardennen met de vriendin gaan kajakken. jij?"
Persoon Y bij blokwatch: "alleen op m'n zoldertje gezeten zitten zoeken in kranten naar berichten over het Vlaams Belang, en m'n site up to date brengen"

:twisted:

Den Ardennees 18 mei 2007 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2668247)
Er is blijkbaar een foutje geslopen in de gemeente. Het ging namelijk over Evergem.

Voor de rest bleek de onthouding van de VB-fractie voor die toelages wel degelijk te kloppen. ;-)

http://www.kiosk.be/Artikel/Detail.a...&postcode=9940

I give a shit! Als die idioten maar zo goed controleren wat ze schrijven zegt dat ook weer iets over hen. En denken dat grote kranten bij hen te rade gaan...

Edina 18 mei 2007 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2668266)
I give a shit! Als die idioten maar zo goed controleren wat ze schrijven zegt dat ook weer iets over hen. En denken dat grote kranten bij hen te rade gaan...

Het is "I don't give a shit". Fouten maken is menselijk.

Bernt 18 mei 2007 12:28

Er staan op Blokwatch nog andere "foutjes"
Zo beweren ze dat het VB gemeenteraadslid van Kraainem zus of zo stemde.
Er is helemaal geen VB gemeenteraadslid in Kraainem.
Ze zijn daar ook niet opgekomen bij de vorige verkiezingen.
Natuurlijk wordt dat "spookraadslid" wel altijd in een zeer negatief daglicht gesteld.
Als ze niet kunnen schelden op het VB verzinnen ze wel wat daar bij
Blok(k)watch

Zwartengeel 18 mei 2007 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2668289)
Het is "I don't give a shit". Fouten maken is menselijk.

Zou je er ook zo licht overgaan indien het VB zelf een fout zou maken in één van zijn persberichten?

jOOSt 18 mei 2007 12:38

Als ik het goed begrepen heb, maakt Blokwatch ook reclame voor het VB, want daar staan ook vriendelijke dingen tussen:

8. Lier
Vlaams Belang Jongeren hebben zaterdag een zebrapad in de Anton Bergmannlaan geschilderd. Het VB vindt dat de stad de zebrapaden moet onderhouden. Tijdens het schilderen kwam de politie ter plaatse en moesten ze stoppen met schilderen. Het Laatste Nieuws

Toch een fijn initiatief van die jongeren? Waren alle jongeren maar zo...

Edina 18 mei 2007 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2668311)
Zou je er ook zo licht overgaan indien het VB zelf een fout zou maken in één van zijn persberichten?

Bwa, dat hangt van de fout af. De essentie van het bericht lijkt mij te zijn dat het VB zich meende te moeten onthouden bij de stemming voor de toekenning van een toelage aan vredeseilanden en een vzw die speelpleinwerking organiseert.

Griffin 18 mei 2007 12:48

Oh, ze hebben dus verkeerd overgeschreven uit het Nieuwsblad... big deal!

Griffin 18 mei 2007 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2668258)
Voor in Blokwatch te zitten moet je ook wel een fameus interessant leven hebben... :roll: .

Persoon Y bij blokwatch: "Yuw, wat heb je gedaan van't weekend?"
Persoon X niet bij bw: "Weekendje ardennen met de vriendin gaan kajakken. jij?"
Persoon Y bij blokwatch: "alleen op m'n zoldertje gezeten zitten zoeken in kranten naar berichten over het Vlaams Belang, en m'n site up to date brengen"

:twisted:

Als je daarvoor zoveel tijd nodig hebt, dan ben je een sukkel idd.

evilbu 18 mei 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt (Bericht 2668324)
Als ik het goed begrepen heb, maakt Blokwatch ook reclame voor het VB, want daar staan ook vriendelijke dingen tussen:

8. Lier
Vlaams Belang Jongeren hebben zaterdag een zebrapad in de Anton Bergmannlaan geschilderd. Het VB vindt dat de stad de zebrapaden moet onderhouden. Tijdens het schilderen kwam de politie ter plaatse en moesten ze stoppen met schilderen. Het Laatste Nieuws

Toch een fijn initiatief van die jongeren? Waren alle jongeren maar zo...

Grappig, dat heeft Luc Versteylen, oprichter van Agalev, ook gedaan (wel daar was het een fietspad) en zelf met trots verteld.

jOOSt 18 mei 2007 13:09

Volgens mij zijn die gasten van Blokwatch geheime VB´ers. Twee handen op één buik. Slechte reclame bestaat namelijk niet. Bovendien doen ze hier er nog een schepje bovenop en doen ze ook aan goeie reclame. Heb je iets tegen het VB, dan doe je er beter aan niet over die gasten in de kijker te brengen, want het speelt allemaal maar in hun voordeel.

lomeanor 18 mei 2007 14:06

Citaat:

Jammer genoeg zijn er dan heel veel domme mensen. ;-)

Ik sta daar altijd van te kijken. We leven praktisch in een dicatuur. We hebben geen democratie, geen onpartijdige media, geen onpartijdig gerecht. En toch zijn er nog mensen die denken dat we "het goed hebben."

De mensen zijn schapen. :x

HAMC 18 mei 2007 14:27

Citaat:

Ik heb soms toch de indruk dat de helft van de Vlamingen voor dom in aanmerking komt ja.

edit: lomeanor was me voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be