![]() |
SP.A aan de haal met domeinnaam Mimount Bousakla
Ze amuseren zich bij de SP.A, ze hebben er de domeinnaam van Mimount Bousakla geblokkeerd:
http://de-jager.blogspot.com/2007/05...m-mimount.html |
Citaat:
Zo allochtoontjes pesten ... Vuile racisten! |
Citaat:
|
Verdraagzaam dat die linksen zijn...
|
Waarom N-VA en niet NVA ?
|
De nacht van de lange messen bij SPA
|
SP.A en domeinnaam M Bousakla
Dit bewijst eens te meer dat een vergelijking SP.A --> DDR klopt als een bus.
|
Niet verwonderlijk natuurlijk als je niet je eigen site registreert, maar je partij dat laat doen...
|
Pure pesterij.
|
Ze kan dat aanvechten als ze wilt.
In een gerechtelijk proces heeft de SP-A geen schijn van kans. Het is niet zo dat omdat men als eerste een site heeft geregistreerd, dat men daar een rechtmatige claim op heeft. Zeker bij iets voor de hand liggend als het registeren van iemand anders z'n/haar naam. Maar dit is toch maar een staaltje vuile politiek vanwege de SP-A. Kennelijk zijn ze dan toch niet zo verdraagzaam en tolerant als ze zeggen in hun brochuurkes. En dat noemt dan tegenstanders verzuurd :roll: . Hoe sterk moet de azijn wel niet zijn dat die rooi uitpissen :lol: |
Citaat:
Stel maar eens dat er langs die weg wat lijken uit de kast zouden vallen ? |
Eerst eens afwachten of dit gewoon geen bureaucratische fout was. Of een of andere pipo die iets persoonlijks daartegen heeft.
Vooral dat eerste lijkt me verre van ongelooflijk. |
Ik dacht zo: wie ervoor betaald heeft, die zal wel de "sleutel" in handen hebben zekers ???
|
Ge kunt niet anders verwachten van die linkse imbecielen die al jarenlang de politiek in dit land bepalen
|
Best wel grappig
Maar ik denk dat dit uiteindelijk gewoon een storm in een glas water is, uiteindelijk zal de SP.a die domeinnaam wel vrijgeven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schitterend! :rofl:
En we blijven ons amuseren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be