Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forumsessies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89646)

Tantist 18 mei 2007 14:23

Forumsessies

Waarom worden er sessies met verschillende politici beloofd als die toch niet komen opdagen?

Graag eindelijk een antwoord...

Kim 18 mei 2007 14:47

Is het de schuld van P.be als de politici niet komen opdagen?

evilbu 18 mei 2007 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2668647)

Niks is gratis, behalve de zonneschijn en politics.be;-)

Tantist 18 mei 2007 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2668647)

Als men niet of niet goed afgesproken heeft wel ja.

duveltje382 18 mei 2007 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2668955)
Als men niet of niet goed afgesproken heeft wel ja.

Het zou als politieker een voorrecht moeten zijn om een forumsessie op het grootste politiek forum van Vlaanderen te mogen mee doen,vele vergeten dat ;)

Tantist 19 mei 2007 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2669172)
Het zou als politieker een voorrecht moeten zijn om een forumsessie op het grootste politiek forum van Vlaanderen te mogen mee doen,vele vergeten dat ;)

Ene pensenkermis van de partij doet meer, vermoed ik...

Jantje 19 mei 2007 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2668580)
Waarom worden er sessies met verschillende politici beloofd als die toch niet komen opdagen?

Graag eindelijk een antwoord...

Ik denk dat het probleem niet bij P.be ligt, maar dat de meeste politici gewoon geen antwoord hebben op de vragen die hen gesteld worden.

Het tweede punt is, dat we bij de volgende verkiezen hen gewoon de zaken die ze beloofd hebben, zwart op wit terug voor hun neus kunnen smijten.

En daar komt bij dat de meeste hier op het Forum reeds lang kleur hebben bekend en dus toch steeds op de zelfde partij stemmen.

Griffin 19 mei 2007 09:26

De CD&V is al te zeker van de overwinning zeker?

duveltje382 19 mei 2007 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2669935)
Ene pensenkermis van de partij doet meer, vermoed ik...

Nochtans het aantal LEZERS op dit forum niet onderschatten hoor!!!!

Kadee 19 mei 2007 11:37

Beste,

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de agenda van politici. Wij maken afspraken, en als de kandidaat toezegt dan zorgen wij ervoor dat die persoon op de afgesproken data op het forum kan komen. Maar meer kunnen wij niet doen. Meer hoeven wij daar ook niet aan te doen, politici die hun kat sturen zonder een reden te geven foppen daar vooral zichzelf mee.
Andere politici kunnen niet opdagen maar laten ons wél iets weten, waardoor wij afspraken kunnen verleggen, wat ook al gebeurd is.

Tantist 19 mei 2007 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KDL (Bericht 2670295)
Beste,

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de agenda van politici. Wij maken afspraken, en als de kandidaat toezegt dan zorgen wij ervoor dat die persoon op de afgesproken data op het forum kan komen. Maar meer kunnen wij niet doen. Meer hoeven wij daar ook niet aan te doen, politici die hun kat sturen zonder een reden te geven foppen daar vooral zichzelf mee.
Andere politici kunnen niet opdagen maar laten ons wél iets weten, waardoor wij afspraken kunnen verleggen, wat ook al gebeurd is.

Dank u...

Daarmee weten we het EINDELIJK: de heren politici sturen hun kat.

Moet ik daarom 20 topics en 10 PB's naar de mods voor maken eer ik dat te weten kan komen? Communiceren he...

Peter Johan 19 mei 2007 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2670948)
Dank u...

Daarmee weten we het EINDELIJK: de heren politici sturen hun kat.

Moet ik daarom 20 topics en 10 PB's naar de mods voor maken eer ik dat te weten kan komen? Communiceren he...

Beste,

Mocht u de antwoorden op uw eigen vragen doorlezen, dan had u dit antwoord al kunnen lezen op http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=957

Peter Johan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be