![]() |
Mieren
Normaal vind ik mieren fantastische beestjes.
Maar dit jaar zitten er zo verschrikkelijk veel dat de lol er stilletjes af begint te gaan. Van alle soorten dieren zouden mieren op aard de grootste massa vertegenwoordigen en als ik hier eens rondkijk ga ik dat nog geloven ook. Is dat overal zo of ben ik den enige? Tuinstel op de gazon; binnen 5 minuten vol mieren Voordeur 2 minuten open; parade door de living Dochter speelt met pop buiten; 's avonds tientallen mieren (uit de pop) in haar slaapkamer :evil: iemand nen tweedehands vlammenwerper te koop? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang leve appartementen :cheer:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
gelukkig |
een simpele truc dat ik toepas, zoek de vaste route of hun nest en daar leg je een klontje suiker bij (of één of ander zoetigheid).
|
Citaat:
8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Huisdier nemen? Dit bijvoorbeeld...
|
Citaat:
|
Die klontje suiker truuk werkt eigenlijk het beste en laat de diertjes in leven. Enkel als de nest zich vlak aan je buitendeur bevindt, dan moet je een doosje mierengif halen want dan helpt die suikerklont niet... zo raken toch binnen en o wee als er eentje de kast vindt waar je hoestsiroop staat. Hehe... mijn ouders hebben dat nog meegemaakt toen ikzelf maar een jaar of twee was. Gewoon een autostrade van mieren naar die keukenkast met de fles hoestsiroop :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedenk nog iets: als er daar zoveel mieren zijn, kan je een formicarium (mierenboerderij) beginnen.
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Formicarium |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be