![]() |
hoeveel?
Juist iets dat ik mij afvroeg:
"hoeveel geld verdient de staat per jaar aan boetes?" wordt dat gepubliceerd? Durven ze dat wel tonen? Wat gebeurt er met dat geld?... :? |
20% duurdere boetes en 20% minder belastingen!
Graag, dankuwel! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen hogere boetes/straffen, maar wel een goede balans in de straffen. Hier in Nederland was er een tijdje terug een of andere zaak waarin een man een aantal bedrijven had opgelicht en een gezin had ontvoerd, bedreigd en mishandeld. De man werdt vervolgd voor de oplichting, omdat hij daar een hogere straf voor zou krijgen. Dat vindt ik raar...
|
maar om hoeveel €tjes zou het gaan?
Waar gaan die naartoe? Zijn die cijfers geheim of openbaar? Hogere boetes vind ik trouwens helemaal niet mogelijk! |
Citaat:
Wat er met het nettobedrag gebeurt vraag ik me ook wel eens af. |
Citaat:
Om belastingen te betalen moet je ook braaf zijn. |
Citaat:
Vorige week werd ik geflitst. 50 euro boete. Ja, nu zal ik zeker opletten hoor hoe snel ik rij ... :? |
Citaat:
PS: indien het over verkeersboetes gaat, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog weten om hoeveel het zou gaan ik weet niet waarom maar volgens mij is dat echt VEEL geld... Citaat:
|
Citaat:
Een boete van 50 euro is mij onbekend, bij mij beginnen ze vanaf 150 euro :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als zo iemand met een opmerking komt van "goh, ik blijf snel rijden, ondanks de boetes", dan krijg ik de indruk dat hij nog nooit zoiets ergs heeft gezien, ofwel de brains niet heeft om te beseffen dat hij gevaarlijk bezig is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be