![]() |
Hangt er wel een beetje van af wat er juist gezegd is ...
Beledigingen en bedreigingen gaan soms nogal in mekaar op . Trouwens , iedereen kan een periode hebben dat het wat minder gaat , voor hetzelfde geld is er net iemand in de naaste omgeving gestorven of zo ... Dan kan zo'n agressieve scheldpartij de druppel zijn om aan te kunnen. En wat voor reden heeft men om zo'n begeleidster zelfs verbaal aan te pakken ??? Geen compassie , laat die scheldwoordgebruikers maar opdraaien voor de kosten van de vertraging .... En nog een boete erbij omdat ze iemand werkonbekwaam hebben geslagen met woorden ... (Da's ne nieuwe :-D ) Laat da mens maar een weekje bekomen in centerparks...8-)... op kosten van die kwieten ... Uiteraard. |
Ik zou het openbaar vervoer minstens 1 dag platleggen met een spontane staking...
én een zangfeest inrichten tegen brutaal zanggeweld... |
Citaat:
|
Citaat:
Het slaagt al in mijn darmen ... |
Citaat:
Zelfs De schoofzak ziet de voordelen ... |
Citaat:
|
Citaat:
(Ik werd ziek van de verschillende opeenvolgende spellingsveranderingen en de zovele inkonsekwenties die in die spelling blijven, erger nog, meer ingevoerd worden). Maar het ging hier over het feit dat een treinbegeleider (m/v) die verbaal aangepakt werd, er de brui aan geeft. Zo gaan de tram- en buschauffeurs in staking als één van hen (fisiek) aangevallen werd. Wat verwachten zij dan van de maatschappij en van de overheid? Een flik op iedere bus en tram? En als die ook op zijn donder krijgt van zo'n beer van 16 jaar? Willen die mensen van de nmbs en de Lijn dan zo ongeveer hetzelfde als het Vlaams Belang : dat kriminaliteit aangepakt wordt? Wel, ik begrijp nog als ge fisiek belaagd werd, dat ge er niet goed van kunt zijn. Maar verbaal, ok dat is niet plezant, maar om daar een trein voor stil te leggen .... doet een onderwijzer dat ook als hij/zij zijn/haar klas niet onder kontrole krijgt? Neen, dan blijkt dat hij/zij niet geschikt is voor het onderwijs. Ik zie in een grote dualiteit in deze zaak: enerzijds worden kriminelen niet aangepakt en anderzijds gaan mensen gaan staken en gaan bleiten omdat iemand "onbeleefd" geweest is tegen hen. |
Even nog iets aan toevoegen:
ene voetballer met enig talent, Giles De Bilde, klopt daar in een ziekenhuis een verpleegster op haar gezicht. Dat verpleegsterke had het aangedurfd om de richtlijnen van ziekenhuis en chirurg (geen publiek in de operatiekamer, teveel risiko op niet-steriele toestanden) kenbaar te maken aan dat heerschapke ... en dan komt er fisieke agressie. Wat heeft Gilleke daarvoor gekregen als straf ? Allez, ik bedoel maar: ik begrijp het niet zo goed. Voorlopig blijf ik maar denken: fisieke agressie is uiterst laakbaar; verbale agressie is ook erg, maar toch is er een heel verschil ... |
Citaat:
|
ach ja vrouwen hé zijn altijd wat emotioneler ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be