![]() |
(nog een vraag voor lombas)
Ik was te laat voor de forumsessie met Lombas, maar ik heb de topic eens doorlezen en heb nog rap één vraagje, als ik mag moderator?:
Lombas, ge ziet er mij een zeer aimabel en ontwikkeld persoon uit. Des te meer ben ik op mijn teen getrapt door deze opmerking: http://forum.politics.be/showthread.php?t=88626&page=2 ik zou graag wat uitleg willen aub. (ja mijn ego is gekrenkt hé) |
Citaat:
;-) |
(ja)
|
Ik ben dat toen uit het oog verloren, maar ik wou er nog wel een staartje aan knopen. De algemene politiek vandaag bestaat uit single issue fascism. Dat wil zeggen dat iedereen voor vrijheid is en broederschap en al die leuke dingen, maar "daar" moeten we toch een efforteke in doen. Meestal met de beste bedoelingen komt er zo regulering, vaak onder het lakentje ván juist die vrijheid, vriendschap &c, door mensen - de politieke klasse - die menen dat zij weten wat goed is en hoe de zaken er "voor iedereen" beter zullen voorstaan als hun voorstel maar wordt goedgekeurd.
Het spijt me dat ik je gekrenkt heb, het was mijn bedoeling uitvoeriger te zijn zodat duidelijk zou worden dat ik me niet tot jouw persoon richtte maar tot de idee en die voorzegde algemene tendens die waarneembaar is sinds ongeveer de tweede wereldoorlog. |
"De algemene politiek vandaag bestaat uit single issue fascism"
-> dit snap ik niet. En wat had dat specifiek met die topic te maken? "niet tot jouw persoon richtte maar tot de idee" -> welk idee? (nu ben ik gewoon nieuwsgierig) |
Citaat:
|
Lombas ken jij de priester Antoin Bodar?
|
Bedoel je niet Bodar? En nee, ik ken hem niet. Waarom?
|
Citaat:
met die van Bodar. Waarom spreek/schrijf jij zo goed Nederlands en geen Vlaams? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be