![]() |
CD&V-Verbod?
Wordt het niet tijd CD&V te verbieden en hun leiders buiten de landsgrenzen te voorzien van een gerieflijke woonst? Ik geef toe, ik spreek niet uit naam der ganse partij (enkel in die van de gematigde vleugel ;) )
|
Ach, er zijn partijen die men wil verbieden en er zijn partijen die zichzelf verbieden... Wat dat laatste betreft, geeft OpenVLD het goede voorbeeld.
|
Citaat:
|
Ik heb liever de Cd&V dan de OpenVLd zunne. Maar, euh, vraag me niet waarom. :?
|
Citaat:
|
Ach CD&V en VLD mogen ze weg dumpen wat mij betreft ;)
|
Citaat:
|
Ik heb nee gestemd.
Blijkbaar moeten de liberalen al partijen verbieden om de verkiezingen te winnen. |
Citaat:
|
Betere vraag was wie wil VLD,nieumand buiten de thread starter ;)
|
Citaat:
Hersenlose idealisten die nog in fabeltjes geloven. |
Citaat:
|
Ge moet daar inderdaad een 1) Open en 2) Vlaamse en 3) Demokraat voor zijn om nog maar te kunnen denken aan het verbieden van een partij.
Of amuseert ge u een beetje met de mol uit te hangen: eigenlijk ben je een klein-links-jongetje dat zich hier voordoet als een vld'erke met vuile trekken, om schade toe te brengen aan de vld. (ik breng ook schade toe aan de vld, maar dan op basis van argumenten en in een demokratisch respekt, ..enz. bla bla .. zie de analieze in de nva-publikaties) |
Citaat:
|
Er moet geen enkele partij verdwijnen.
Anders kunnen we niet spreken van een democratie eh. Langs de andere kant kun je zoiets van een VLD'er verwachten eh. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...39&postcount=1 |
Citaat:
|
Wordt het niet eens tijd dat er een kartel komt (V ?)LD-BUB, kwestie van wat duidelijkheid te scheppen in het politieke landschap. Een beetje zoals MR-FDF :-P .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be