![]() |
De pot verwijt de ketel
Verhofstadt maakt zich vreselijk boos op Nederland in verband met coffee-shops in Maastricht.
Hij kan zich beter druk maken over de haven van Antwerpen. 'Antwerpen is de cocaïnehaven van Europa' De haven van Antwerpen is de favoriete invoerplaats voor cocaïnesmokkelaars naar Europa.... |
Citaat:
|
Dat zal altijd zo blijven in antwerpen.
Wie weet draagt dat zelfs bij tot de welvaart, al dan niet onrechtsstreeks. |
Citaat:
Een idee'tje voor Spirit of Groen!? Die partijen zijn wanhopig achter standpunten ;-) |
Citaat:
De typische aktiviteiten in de haven zijn "bulk" en containers. Bulk is duidelijk,in dergelijke vloeibare- of stort-goeder behandeling kun je niks verstoppen.... Een container(een afgesloten metalen standaard-ding) daarentegen wordt ergens geladen,ontladen,weer geladen,vrijwel altijd half-automatisch (een kraanbestuurder ziet enkel positie-plaatsen)en anoniem,en passeert via Antwerpen naar .......weet ik veel waar... En nu is "Antwerpen" plots "het probleem"? Alle containers openmaken en checken dan? Be Serious Man! :| |
Citaat:
|
Ik begrijp al evenmin waarom Verafstoot zo van zijn gat maakt over die koffiewinkels.
Wat is er nu braver dan een winkeltje waar je een pakje koffie kan kopen of een tas drinken???? Waar moeit die eerste minister zich eigenlijk mee ???? Verafstoot is mijne vriend niet, maar hij heeft natuurlijk groot gelijk: ze verkopen daar immers geen koffie in die winkels. En het is toch algemeen geweten dat iemand die iets verkoopt onder een valse naam, iets te verbergen heeft en meestal dus een krimineel is .... En als er hier mensen zijn die vinden dat er meer moet gedaan worden om in onze havens drugs op te sporen, wel ik ben één van hen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be