![]() |
"Heeft een kind een erkenbaar waarde in onze maatschappijen ?"
...of is een kind een wezen die in de weg staat in onze economische/geneugten-leven ?
kijk een oordeel ?? |
8O
Wat voor ne kwiet is da ????? |
Ja,ja, het gebeurd in deze doorgedraaide wereld !!!
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Das van alle tijden man,niets nieuws onder de zon,blijft natuurlijk wel heel erg !! |
Citaat:
|
Het zou volgens mij wel de bedoeling moeten zijn dat we evolueren naar een maatschappij waar zoiets niet meer gebeurt ...
Geslachtsdelen afsnijden , in de oven ... Wat er vroeger was ligt achter ons, wat en in de toekomst gaat komen is belangrijker . Waarschijnlijk sluit heel deze problematiek goed aan bij de andere opvoedingsthema's ... Ze zijn niet opgevoed , dus ze weten niet hoe ze moeten opvoeden.....:-( Vraag is mischien wel cru , maar moest dat kind niet van binnenuit verbranden ??? Een microgolfoven verhit toch van binnen naar buiten ??? Het kindje was langs buiten verbrand ... |
Citaat:
Het maakt me kotsmisselijk dat mensen zoiets kunnen doen. Kotsmisselijk. |
Kan iemand effe beschrijven wat er op die video te zien is?
Ik ben als Stalinist nogal van het gevoelige type, en wil dus niet zomaar geconfronteerd worden met wreedheden. De waarde van het menselijk leven staat voor ons te hoog aangeschreven. Wat toont de video? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=C2C;2672999]Ik ben als Stalinist nogal van het gevoelige type
quote] Stalin was dus een gevoelig type????? Joeng toch.... Wa moet ik hier nog allemaal lezen? |
Citaat:
Of je moet me niet geloven en toch eens zelf piepen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinderen zijn een NOODZAAK in maatschapijen ENKEL als zij als volledig wezen bekenen wordt en alzo benadert wordt .
ELK gedrag / mens heeft een kinds zijn in zich ...die van mij als ex kinderverzorger is vrij ruim aldus men kribbels bekijkende. Streft het gelijke of sociale model dan sterft ook de economie ....ge moet het niet geloven maar dat is de NATUUR der dingen :-) So mote it be . |
Citaat:
|
Citaat:
Waren die niet 15 �* 16 ? Hmm das al bijna volwassen hé :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be