![]() |
Ongeldig stemmen
Hoe stem je het best electronisch ongeldig?
Gaat dat, gewoon simpelweg de kaart niet in de computer steken? Misschien lichtjes domme vraag,maar toch :-D |
Citaat:
|
Kan niet.
Je kan electronisch wel blanco maar niet ongeldig stemmen(eindresultaat is toch hetzelfde, dus echt veel verschil is er niet). |
Je kunt de leeszijde van de kaart met een sleutel of zo bewerken. Of een alumeur.
Zorg wel dat ze dat niet in de gaten krijgen, want dan 'beschadig' je 'eigendom' meen ik, los van het feit dat ze voor zo'n verkiezingen nog diep in je zakken moeten zitten. |
Citaat:
Wat gebeurt er dan als je die kaart terug geeft? |
Citaat:
En dat kan inderdaad nog wat duiten kosten. ;-) |
Werkt dit ook niet met een systeem dat niet tegen een magneet kan ???
Anders , gewoon met de magneet erover . Alles gewist , en ik geloof niet dat je dan een 2e keer mag , daar je in de computer al geregistreerd bent ... Neen Kay-Gell , den tijd dat je Kon tekenen op je stembiljet is voorbij ... |
Citaat:
|
Citaat:
En als je je kaart in die machine steekt, dat ding piept en ze zien dat je je kaart half verneukt hebt? |
In Lendelede mogen we nog bolletjes kleuren. :cheer:
|
Citaat:
Citaat:
Maar: Citaat:
|
En wat gebeurt er dan als je gewoon je kaart niet in de machine steekt?
|
Bij ons is het echt nog primitief, niet elektronisch en soms zelfs zonder gordijntje8O
|
Citaat:
Allé, dat denk ik toch, want bij ons is alles nog op de goeie ouderwetse manier. :-P |
Citaat:
Indien u zelf uw kaart onbestemd in de stembus steekt wordt dit een blanco stem. Opgepast indien u dit doet zonder eerst in het hokje te gaan schendt u het stemgeheim (strafbaar). |
Citaat:
Je hoeft hem niet in de stemcomputer te steken maar wel in de stembus anders krijg je je pas niet terug |
Citaat:
|
Citaat:
Dus je gaat zo'n kotje in met een tafeltje van 10 cm diep en dan plooi je je stembrief van 4 bij 5 meter open en probeert het geheel niet te laten verzanden in mr. Bean toestanden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be