![]() |
Justitie in het rode bastion Gent
Tijdens het zappen zag ik gisteren op tv een merkwaardige uitspraak van een rechter te Gent. Op Actua tv denk ik noemde ze het dat justitie ook een menselijk gelaat heeft, jongens jongens toch!!!
Een koppel van buitenlandse origine dealde heroine, daar ze zelf te stoned waren lieten ze de drugs steeds rondbrengen door hun kinderen, respectievelijk 11 en 13 jaar. Winst was 1 200 000 EURO. De veroordeling was iets van een 6tal maanden die ze toch niet moeten uitzitten, maar nu komt de kat op de koor!!!!!!! Hun winst mochten ze houden omdat ze anders opnieuw zouden beginnen en dat was geen gezonde levensstijl voor de kinderen, mooie motivatie van de rechter niet? Kan het nu nog erger met justitie of is dit het maximum? Zou het niet beter zijn dat we vaste prijzen plakken op misdrijven? Man, man, man toch om te lachen of om te huilen? Dus als ik morgen drugs ga dealen mag ik de winst houden bij betrapping, pfffff. 'k Ga erover stoppen of ik begin zaken te zeggen die ik liever niet zeg in deze maatschappij. |
Bron met volledige, correcte gegevens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja...
Zolang de kinderen er maar beter van worden e. met 1.2 miljoen euro kan je je kinderen wel wat bieden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik daar nu echt bitter weinig van geloof, alsof die rechter 1.200 000 euro in de handen van die mensen zou laten
|
Citaat:
Hoe kan zulke uitspraken nu positief zijn? Deze rechtspraak praat criminaliteit vrij en geeft het een belonende factor. |
Citaat:
2. Omdat zorgen voor een 2de kans niet slecht is. 3. Omdat je kinderen niet nodeloos extra moet straffen voor de misdaden van hun ouders. 4. Omdat dit 1 geval is en geen algemene wet zal worden. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(Een schone lei = zonder financiele injectie ben je daar geen zeik mee.) En ze zijn gestraft. Als ze nog eens betrapt worden komt die 6 maand er gewoon bij. Citaat:
Citaat:
En eerst eens de correcte feiten afwachten. Van iemand die al begint met 'rode bastion' heb ik het vermoeden dat hij bepaalde zaken (onbewust) heeft aangepast. |
Edit: mijn post verwijderd wegens incorrect.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw verhaal is het verkeerde,vergelijk met de openingspost. |
Citaat:
3 die marginalen moeten eerst hun straf uitzitten en in geval van buitenlandse afkomst terug naar de heimat. |
Citaat:
Dit is wel een andere nieuwsfeit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be