Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Tsjeven gaan plat voor Di Pupo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89796)

rookie 21 mei 2007 14:34

Tsjeven gaan plat voor Di Pupo

Wie aandachtig luisterde naar de toespraak van Yves Leterme de afgelopen week weet het nu : de tsjeven laten de transfers in de sociale zekerheid ongemoeid als Yves meespeelt na de verkiezingen. DE standen ACW CM en ACV knikten instemmend, de tsjeven zoals reeds 150 jaar. Het aanhangsel NVA zal wel onverwijld stelling nemen.

Of hoe vastberaden Leterme is om Vlaanderen te vertegenwoordigen:roll:

Jazeker 21 mei 2007 14:47

De N-VA is wel erg stilletjes de laatste tijd...

Dycore 21 mei 2007 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2674990)
De N-VA is wel erg stilletjes de laatste tijd...

Dan heb je die dikzak niet goed gehoord op hun laatste congres.

ilfalco 21 mei 2007 15:10

Wie het na al die jaren nog niet door heeft , die zal het allicht nooit doorhebben en die zal ook de VLD wel terug gloeven als die in de oppositie plots vlaams worden.

Herr Flick 21 mei 2007 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 2674963)
Wie aandachtig luisterde naar de toespraak van Yves Leterme de afgelopen week weet het nu : de tsjeven laten de transfers in de sociale zekerheid ongemoeid als Yves meespeelt na de verkiezingen. DE standen ACW CM en ACV knikten instemmend, de tsjeven zoals reeds 150 jaar. Het aanhangsel NVA zal wel onverwijld stelling nemen.

Of hoe vastberaden Leterme is om Vlaanderen te vertegenwoordigen:roll:

het verbaasd mij enkel dat ze voor de verkiezingen hun kar al keren...

Den NVA stond erbij en keer ernaar, bende slappelingen ...

solidarnosc 21 mei 2007 15:20

Aangezien niemand zijn verantwoordelijkheid hier neemt zal ik het maar doen. ;-

Verrrraaaaad!!!!!!!

rookie 21 mei 2007 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2675062)

Verrrraaaaad!!!!!!!

ik houd het eerder op verwachte zakkendraaierij in de geest van 150 jaar plat gaan voor de Walen om toch maar een postje te mogen bezetten. Als jij dat kortgezegd Verrrraaaaad!!!!!!! noemt mij best

AdrianHealey 21 mei 2007 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 2675099)
ik houd het eerder op verwachte zakkendraaierij in de geest van 150 jaar plat gaan voor de Walen om toch maar een postje te mogen bezetten. Als jij dat kortgezegd Verrrraaaaad!!!!!!! noemt mij best

'Iedereen die niet denkt zoals ik is een postjespakker.'

Raf 21 mei 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 2674963)
Di Pupo

Zó ontstellend kinderachtig... En ondertussen ook vreselijk afgezaagd. Zit er dan ècht niet meer creativiteit en originaliteit bij extreem-rechts? Triest. :|

Patriot! 21 mei 2007 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2675112)
Zó ontstellend kinderachtig... En ondertussen ook vreselijk afgezaagd. Zit er dan ècht niet meer creativiteit en originaliteit bij extreem-rechts? Triest. :|

ach, ze hebben wel wat variatie hoor: Di Pedofilio, de Chocoprince, Bert Bibber, Bébert, Verafstoot, Belziek, etc, etc.

Natuurlijk is variatie niet hetzelfde als creativiteit, helaas... :-(

Raf 21 mei 2007 15:43

-

Herr Flick 21 mei 2007 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2675062)

Verrrraaaaad!!!!!!!

Bedankt ! ;-)

Herr Flick 21 mei 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2675112)

Die Rupette ?

solidarnosc 21 mei 2007 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2675182)
Bedankt ! ;-)

Geen dank.

ilfalco 21 mei 2007 16:53

De tsjeven gaan niet alleen plat voor di rupo... ze gaan ook plat voor janssens..... voor eender welke sos. En dan een theekransje organiseren op de rode zender.:evil:

Zwartengeel 21 mei 2007 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2675120)
ach, ze hebben wel wat variatie hoor: Di Pedofilio, de Chocoprince, Bert Bibber, Bébert, Verafstoot, Belziek, etc, etc.

Vuil Blik, Vuil Blok, VuilB, fascisten, nazi's... de originaliteit druipt er inderdaad af.

Hans1 21 mei 2007 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2675120)

Flaminganten zijn experten in het aan de man brengen van lulkoek en gebakken lucht. De splitsing van BHV is het beste voorbeeld van dat ijle gezwam.

God, behoed ons voor een regering Leterme.:-(

Zwartengeel 21 mei 2007 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2675376)
Flaminganten zijn experten in het aan de man brengen van lulkoek en gebakken lucht. De splitsing van BHV is het beste voorbeeld van dat ijle gezwam.

Tja, wat braakt dat Arbitragehof toch allemaal voor onzin uit, he? Vlamingen die de Grondwet nageleefd willen zien in het gelijk stellen, waar verzinnen ze het!

Donar 21 mei 2007 18:14

Een regering leterme zal altijd beter zijn dan de huidige, vanwege meer rechts.

En opkomen voor uw grondwettelijk recht (BHV) is geen gezwam, dit is iets wat elke democraat zou moeten doen.

Knuppel 21 mei 2007 18:32

Citaat:

En opkomen voor uw grondwettelijk recht (BHV) is geen gezwam, dit is iets wat elke democraat zou moeten doen.
Democraten doen dat ook.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be