![]() |
familiedrama's, akelig gewone mensen
Volgens een Utrechtse studie zouden de mensen die overgaan tot familiedrama's eigenlijk akelig "gewone" mensen zijn. Sterker nog, eigenlijk zijn het zelfs diegenen die het in de maatschappij nogal "goed" doen. De minste afwijking van het "geijkt patroon" (bijvoorbeeld een wasmachine die kapot gaat) zou genoeg zijn om over te gaan tot de ons gekende familiedrama's.
Bron: ergens gehoord op televisie. |
Citaat:
De mensen die geïnterviewd werden waren kennissen van de overleden gezinnen, en bevestigden telkens dat de vaders heel gewone, rustige mensen waren. |
Citaat:
Mischien kan het liggen aan de druk en stress die het dagelijkse leven met zich meebrengt . Mensen willen steeds vooruit , hoger op de ladder , en ondertussen kroppen ze al hun frustratie en mislukkingen maar op... Ooit ontploft dat dan hé... Naar een docu die ik ooit zag zouden ze hun gezin willen behoeden van verdere miserie , maar imo is dat wel een lullige manier .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens kan veel in z'n hoofd steken , en alles blijven vastzetten . Eigenlijk zou het wel eens interresant zijn om een dader aan het woord te horen . |
En ondertussen de jeugd op school maar willen doen studeren en pushen om "het" te maken.
:roll: |
Citaat:
|
Nee inderdaad.
|
'k dacht het.
btw, de vroege vandaag, of gewoon de kots vantussen uw tanden aan het flossen? |
Vermassen wees er ook al op dat er in elk van ons een moordenaar schuilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Maar dat wil niet zeggen dat..." :roll:
|
No worry's de meeste op deze forum zijn excentriek van aard. =p
|
Die het heel slecht hebben,of hadden, weten meestal wat de waarde is van een goed leven,dus het verwonderd mij totaal niet wat de thread starter hier verteld ......
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga nu eens iets heel dom zeggen ff goed nadenken""""LEVEN IS VOELEN"""""" |
mehehe, gelukkig ben ik niet 'normaal'
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be