Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Goedkope autobeveiliging in migrantenwijken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89882)

Boadicea 22 mei 2007 15:38

Goedkope autobeveiliging in migrantenwijken.

Ik stel in mijn buurt vast dat het bijna onmogelijk is om je auto ergens veilig te parkeren. Continu wordt er tegen gereden, met deuken tot gevolg. Het koetswerk wordt beschadigt. Ramen worden stukgeslagen. Er wordt ik auto's ingebroken.
In migrantenbuurten is dat schering en inslag. Toch blijven bepaalde auto's van deze ellende gespaard: het gebeurd veel minder, bijna nooit met auto's waar islamitische gebedskransen aan de spiegel hangen.

De meeste slachoffers van auto-inbraken en -vandalisme, zijn mensen die geen openlijke, islamitische symbolen in hun voertuig hebben hangen.

Daarom raad ik iedereen aan die zijn auto parkeert in oud-Borgerhout, Antwerpen-Noord, Molenbeek en andere, dergelijke wijken, om een islamitische gebedskrans aan zijn spiegel te hangen.
Ook voor niet-moslims en gematigden, biedt dit wat meer bescherming, dan een peperduur auto-alarm, waar bijna niemand op reageert als het afgaat. Dit gebeurd hier zo vaak, dat er niemand meer van opkijkt.

Om twijfel te voorkomen, kan je beter alle Westerse elementen uit je voertuig verstoppen onder een matje met Arabische teksten. Dit is samen met een gebedskrans voor enkele euro's te koop in verschillende islamitische winkels.
Nog een tip: leg sloffen in je auto en koop deze spullen als niet-moslim niet in de wijk, waar je regelmatig je auto parkeert.

Raar maar waar, je auto zal veel minder kans lopen op vandalisme, diefstal, brandstichting en dergelijke, vermits vele daders van zulke misdrijven dat niet bepaald met mensen uit hun eigen gemeenschap gaan doen.

illwill 22 mei 2007 15:46

Mooie tip

Lincoln 22 mei 2007 20:02

fout

gladiator 22 mei 2007 20:09

haha...moet zeggen, het idee is ook al ooit in me opgekomen. Gebedskrans aan de spiegel, sticker met Turkse of Marokkaanse vlag naast de nummerplaat,...

Voor een vrouw wordt het dan wel moeilijk achter het stuur; met hoofddoek, of maar een man vragen om te rijden?

Eigenlijk is dit alweer een dhimmi-overlevingsstrategie...extra.

Boadicea 22 mei 2007 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvarek (Bericht 2678166)
haha...moet zeggen, het idee is ook al ooit in me opgekomen. Gebedskrans aan de spiegel, sticker met Turkse of Marokkaanse vlag naast de nummerplaat,...

Voor een vrouw wordt het dan wel moeilijk achter het stuur; met hoofddoek, of maar een man vragen om te rijden?

Die vlagsticker zou ik laten. Ik heb al eens Marokkaanse kinderen een auto van een Turks bruidspaar zien afbreken, onder de goedkeurende blik van hun gesluierde moeder. Dus niet overdrijven.

Vorenus 22 mei 2007 23:01

U auto insmeren met varkensvet en overal pluche varkens plaatsen in de auto.

Natuurlijk mag er ook geen sticker ontbreken.

proxy2222 22 mei 2007 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvarek (Bericht 2678166)

Ja, toch vind ik het een goede tip.

Ik parkeer dagelijks mijn wagen in de Europese wijk (Elsene/Etterbeek) en ben zelf ook al het slachtoffer geworden van inbraak (glasbreuk + diefstal) in mijn auto en ik kan u zeggen dat dit een hoop dikke miserie is. Ik zie daar ook regelmatig stukgeslagen autoruiten waar het glas nog op de grond ligt :roll:

Als ik dit kan vermijden door een of ander ding van een paar euro's aan mijn spiegel te hangen net na het parkeren en het onmiddellijk verwijder wanneer ik naar huis vertrek, waarom niet....

proxy2222 22 mei 2007 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2678546)
U auto insmeren met varkensvet en overal pluche varkens plaatsen in de auto.

Natuurlijk mag er ook geen sticker ontbreken.

:rofl::rofl::rofl:

Boadicea 22 mei 2007 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2678147)
fout

Fout ? Of betrapt !

Wees gerust, uw gemeenschap wordt momenteel zodanig in de gaten gehouden dat elke stap en beweging genoteerd wordt.
Of dachten jullie nu werkelijk dat wij echte bangerikken zijn. De toekomst zal het u uitwijzen. U zal nog verstomd staan kijken. :-D

AdrianHealey 23 mei 2007 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2678588)
Fout ? Of betrapt !

Wees gerust, uw gemeenschap wordt momenteel zodanig in de gaten gehouden dat elke stap en beweging genoteerd wordt.
Of dachten jullie nu werkelijk dat wij echte bangerikken zijn. De toekomst zal het u uitwijzen. U zal nog verstomd staan kijken. :-D

Kristalnacht. :cheer:

Dronkoers 23 mei 2007 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2677624)
...
Daarom raad ik iedereen aan die zijn auto parkeert in oud-Borgerhout, Antwerpen-Noord, Molenbeek en andere, dergelijke wijken, om een islamitische gebedskrans aan zijn spiegel te hangen.
Ook voor niet-moslims en gematigden, biedt dit wat meer bescherming, dan een peperduur auto-alarm, waar bijna niemand op reageert als het afgaat. Dit gebeurd hier zo vaak, dat er niemand meer van opkijkt.

...

Dit kan ook helpen.

circe 23 mei 2007 10:47

Ik had al eens gehoord van de tip om een koran op je dashboard te leggen. Bleek ook te helpen.

Lincoln 23 mei 2007 14:49

Citaat:

Fout ? Of betrapt !

Vertel eens, ik hoor graag je mooie spannede verhalen...:lol:

Lincoln 23 mei 2007 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2679057)
Ik had al eens gehoord van de tip om een koran op je dashboard te leggen. Bleek ook te helpen.

Of een saudische vlag met "laa ilaaha illa llahu mu7ammadun rasulu llah" is ook efficient!

Herr Oberst 23 mei 2007 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2679591)
Of een saudische vlag met "laa ilaaha illa llahu mu7ammadun rasulu llah" is ook efficient!

Hoe meer u post op dit forum, hoe meer ik uw onderschrift "Moslim freedom" begin te begrijpen.

Kay_ 23 mei 2007 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2679057)

En ik heb ooit eens een Ambi Pur ingestoken en er is niets gebeurd met mijn auto :roll:

Kay_ 23 mei 2007 15:12

Citaat:

Fout ? Of betrapt !

Ik ben benieuwd, zijn de extremistje de krachten aan het bundelen ja?

Lincoln 23 mei 2007 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2679632)
Hoe meer u post op dit forum, hoe meer ik uw onderschrift "Moslim freedom" begin te begrijpen.

Hoedan ??

Herr Oberst 23 mei 2007 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2679855)
Hoedan ??

Vrijheid voor de moslims, met de kleine nuance dat die vrijheid alléén voor de moslims is.

Lincoln 23 mei 2007 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2679871)
Vrijheid voor de moslims, met de kleine nuance dat die vrijheid alléén voor de moslims is.

Dat kan , zoals de democratie dat ook is ! het is een vrijheid enkel en alleen voor de bange-blanke-kapitalist uit het witte westen !

Iedere diertje zijn pleziertje, en wie de sterkste waarden heeft overleeft op de ladder/piramide van de natuur !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be