Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Stem Stijn !!!!!!!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89886)

duveltje382 22 mei 2007 16:33

Stem Stijn !!!!!!!!!

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu.../070522_Stijn#

Stijn: "Ik stem zeker niet op mezelf"

di 22/05/07 - Knack-journalist Stijn Tormans is op 10 juni kandidaat met de partij Stijn, niet omdat hij verkozen wil worden, maar bij wijze van journalistiek experiment. Hij hoopt dan ook op zo weinig mogelijk stemmen, zegt hij in Wilde geruchten.

"Het idee is ontstaan na de heisa rond het lijsttrekkerschap van Yves Leterme. Toen heeft Johan Vande Lanotte gezegd dat iedereen het recht heeft om kandidaat te zijn", aldus Stijn.

De journalist besliste prompt om dat eens uit te proberen. En wat bleek? "Het is heel makkelijk om op de stembrief te geraken."

"Je downloadt een papier op internet en je verzamelt twee handtekeningen van senatoren of 5.000 handtekeningen van gewone mensen."

Die twee handtekeningen kreeg Stijn van Wouter Beke en Lionel Vandenberghe. En nu kunt u dus op 10 juni op Stijn stemmen. Al raadt Stijn dat niet aan: "ik hoop op zo weinig mogelijk stemmen."
Het gaat immers louter om een journalistiek experiment, want Stijn zal zelfs niet op zichzelf stemmen. "In naam van de democratie ga ik niet op mezelf stemmen. Mijn vrienden zeggen dat ook: "We gaan zeker niet op jou stemmen want jij bent totaal ongeschikt voor de politiek.""

Vanaf morgen is het verhaal van Stijn in Knack te lezen, het heet Kuifje in de Wetstraat.

Bron/VRT

Dit is gewoon bangelijk tof !!!!!!

duveltje382 22 mei 2007 16:37

Ik denk nochtans echt dat dit de partij van Chipie gaat worden !!!!!
CHIPIE Ga er vol voor hé ;)

Tina 22 mei 2007 16:38

stemt gij daar maar op ipv opt blokste, duvel.

duveltje382 22 mei 2007 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tina (Bericht 2677818)

:rofl:

Tina 22 mei 2007 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677823)
:rofl:

amaj een grapke van mij da in de smaak valt, da gebeurt ook ni vaak :)

Antoon 22 mei 2007 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677804)
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu.../070522_Stijn#

Stijn: "Ik stem zeker niet op mezelf"

di 22/05/07 - Knack-journalist Stijn Tormans is op 10 juni kandidaat met de partij Stijn, niet omdat hij verkozen wil worden, maar bij wijze van journalistiek experiment. Hij hoopt dan ook op zo weinig mogelijk stemmen, zegt hij in Wilde geruchten.

"Het idee is ontstaan na de heisa rond het lijsttrekkerschap van Yves Leterme. Toen heeft Johan Vande Lanotte gezegd dat iedereen het recht heeft om kandidaat te zijn", aldus Stijn.

De journalist besliste prompt om dat eens uit te proberen. En wat bleek? "Het is heel makkelijk om op de stembrief te geraken."

"Je downloadt een papier op internet en je verzamelt twee handtekeningen van senatoren of 5.000 handtekeningen van gewone mensen."

Die twee handtekeningen kreeg Stijn van Wouter Beke en Lionel Vandenberghe. En nu kunt u dus op 10 juni op Stijn stemmen. Al raadt Stijn dat niet aan: "ik hoop op zo weinig mogelijk stemmen."
Het gaat immers louter om een journalistiek experiment, want Stijn zal zelfs niet op zichzelf stemmen. "In naam van de democratie ga ik niet op mezelf stemmen. Mijn vrienden zeggen dat ook: "We gaan zeker niet op jou stemmen want jij bent totaal ongeschikt voor de politiek.""

Vanaf morgen is het verhaal van Stijn in Knack te lezen, het heet Kuifje in de Wetstraat.

Bron/VRT

Dit is gewoon bangelijk tof !!!!!!

Niet eens origineel.

Hij pleegt plagiaat op Tania Derveaux van de partij NEE.

AdrianHealey 22 mei 2007 16:43

'plagiaat' = lol.

duveltje382 22 mei 2007 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2677830)
Niet eens origineel.

Hij pleegt plagiaat op Tania Derveaux van de partij NEE.

Tja,Antoon,die Stijn geeft geen gratis beurten hoor ;-)

de limburgse leeuw 22 mei 2007 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tina (Bericht 2677818)

pssst,... Ik hoop nog steeds dat hij op CAP zal stemmen. Maar hij moet het zelf weten hoor.

Ga jij ook stemmen ?

de limburgse leeuw 22 mei 2007 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677840)

haaahahahaha HAHA :lol:

Wie weet ? :lol:

Antoon 22 mei 2007 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677840)

:lol: En maar gelukkig ook.

duveltje382 22 mei 2007 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2677869)
:lol: En maar gelukkig ook.

:lol::lol::lol::lol:

Mss voor RAF hé ;-):-P

solidarnosc 22 mei 2007 17:02

Ik vind het gewoon debiel dat we 2 grappenmakers op de Senaatslijst hebben, waarvan één nog eens zegt dat ie niet voor zichelf zal stemmen. Ik vind het nog debieler dat er senatoren zijn die hun handtekeningen onder zo'n lijst willen zetten. Dan zeggen ze dat ze de anti-politiek willen bestrijden. Yeah right. Volgens mij zijn Stijn! en Nee! gewoon pionnen van de SP.a-Spirit om foertstemmen af te pakken van enerzijds CAP/PVDA en anderzijds VB. Ik vind het contrast tussen de Ja! van de SP.a en de Nee van Tania iets te opvallend.

Gemakkelijk om op te komen. Yeah right. Als ge drie senatoren hebt (wie is trouwens de derde?) die bereid zijn om te tekenen ja. 5.000 handtekingen is een ander pak mouwen.

solidarnosc 22 mei 2007 17:04

Citaat:

Je hebt drie handtekeningen nodig maar allé . Ik vind het gewoon schandalig dat die lijst meer aandacht krijgt in de pers dan een lijst die in heel Vlaanderen opkomt voor zowel kamer en senaat en zich de moeite heeft getroost om 5000 handtekeningen op te halen. Dan zeggen ze dat we de anti-politiek voeden. Maar goed. Ik ben weer aan het verzuren. :lol: ;-)

Tina 22 mei 2007 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 2677853)
pssst,... Ik hoop nog steeds dat hij op CAP zal stemmen. Maar hij moet het zelf weten hoor.

Ga jij ook stemmen ?

Normaal gezien wel en anders geef ik iemand volmacht

duveltje382 22 mei 2007 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tina (Bericht 2677918)
Normaal gezien wel en anders geef ik iemand volmacht

Ben je al oud genoeg :oops:

Tina 22 mei 2007 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677921)
Ben je al oud genoeg :oops:

deuh

duveltje382 22 mei 2007 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tina (Bericht 2677924)
deuh

:lol:

driewerf 22 mei 2007 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2677895)
J Ik ben weer aan het verzuren. :lol: ;-)

een uurtje pamfletjes gaan flyeren, en je kan er weer tegen.

Tina 22 mei 2007 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2677935)
:lol:

:drinking:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be