Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Quizzen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89896)

Nick_ 22 mei 2007 20:19

Quizzen

Een bloemlezing van klachten en argumenten.

Zou het aub mogelijk zijn de sportquiz te laten staan naast de forumquiz in K&K?

Alvast bedankt!

Firestone 22 mei 2007 20:48

²

Pietje 22 mei 2007 21:47

Ikzelf ben niet zo actief binnen de "Sportquiz", maar ik vind het toch ook beter dat de twee quizzen samen onder de zelfde paraplu (K & K) blijven. 8-)

baseballpolitieker 22 mei 2007 22:55

Ja vergeet het zo staat ie goed en zal de interesse voor het sport forum alleen maar kunnen aanwakkeren!

Arnold 23 mei 2007 09:53

Ik dacht eigenlijk een beetje zoals baseballpolitieker hierboven beschrijft, dat de sportquiz de activiteit in het sportforum zou bevorderen. Vermits mensen die in die quiz geinteresseerd zijn, ook in dat forum geinteresseerd zullen zijn.
Ik had een doorverwijzing laten staan vanuit K&K, maar blijkbaar blijft het topic dan niet meer bovenaan staan. Ik wacht nog even af of jullie eraan kunnen wennen of niet.

Nick_ 23 mei 2007 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2678542)
Ja vergeet het zo staat ie goed en zal de interesse voor het sport forum alleen maar kunnen aanwakkeren!

Misschien kunnen we democratisch beslissen adhv behaalde quizpunten? ;-)

La Chunga 25 mei 2007 18:35

Ik speel zo goed als nooit in de Sportquiz, maar op het K&K-forum ben ik oerconservatief en uiterst gevoelig voor veranderingen die zich uiten in een absolutie labiliteit van mijn persoonlijkheid.
Ik kan bijgevolg niet instaan voor baldadige uitspattingen in K&K door deze verstoring van mijn psychisch evenwicht.

Bedankt voor het begrip voor een K&K-zot!

PS: Ik voel nu al één en andere stuiptrekkingen opkomen!!

Nick_ 30 mei 2007 21:29

Wel leuk om zien dat de sportquiz zorgt voor een enorme vitaliteit in de rest van het sportforum ...

baseballpolitieker 30 mei 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_ (Bericht 2695430)
Wel leuk om zien dat de sportquiz zorgt voor een enorme vitaliteit in de rest van het sportforum ...

Jap ik geef mij gewonnen... De sportquiz mag je verplaatsen, maar geef het forum een kans, naast dat van forummer van de week is er het meest gepost!

Nick_ 30 mei 2007 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2695436)
Jap ik geef mij gewonnen... De sportquiz mag je verplaatsen, maar geef het forum een kans, naast dat van forummer van de week is er het meest gepost!

Hey, geen enkel probleem met dat sportforum, hoor. Het was me gewoon om de gebruiksvriendelijkheid te doen. En die is volgens mij belangrijker dan het feit dat de sportquiz (inderdaad) eerder bij het sportforum hoort.

Firestone 1 juni 2007 20:23

tronca 2 juni 2007 02:38

We zullen dit bekijken op de moment dat we de gebruikersfora evalueren. Ik veronderstel dat de scheiding geen onoverkomelijk probleem is voor slimme quizzers.

jules 2 juni 2007 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 2700171)
We zullen dit bekijken op de moment dat we de gebruikersfora evalueren. Ik veronderstel dat de scheiding geen onoverkomelijk probleem is voor slimme quizzers.

echt slimme kwissers zetten gewoon een extra tabblad open.

Heftruck 7 juni 2007 00:21

Gezien de 9/11-thread juist blijkt te staan onder Geschiedenis, staat de Sportquiz ook juist onder Sport.

baseballpolitieker 7 juni 2007 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2711321)
Gezien de 9/11-thread juist blijkt te staan onder Geschiedenis, staat de Sportquiz ook juist onder Sport.

Ik zie het verband niet buiten een door afgunst gedragen mening...

exodus 7 juni 2007 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2711831)
Ik zie het verband niet buiten een door afgunst gedragen mening...

Toch wel... de discussie over 9/11 inside job waar die draad over gaat is nog steeds zeer actueel, en behoort volgens die redenering in politiek internationaal. Strikt gezien is 9/11 wel degelijk geschiedenis, dat is de uitleg die ze geven om het naar geschiedenis te doen.

Strikt gezien is de sportquiz dus sport, en als men consequent is blijft ze daar. Nu, ik zou het als mod de mensen die de sportquiz doen het wel gunnen om hem te verplaatsen daar waar hij oorspronkelijk stond. Maar vergeet niet dat er ook een heleboel mensen gevraagd hebben om de 9/11 draad terug te verplaatsen naar waar hij oorspronkelijk stond. Je kan dus niet één groep zijn zin geven en een andere niet, anders ben je niet meer consequent.

Duvelke 7 juni 2007 14:06

moeten moderators dan consequent zijn mss? :D

die doen (en terecht) gewoon hun goesting ! :lol:

Jazeker 7 juni 2007 19:29

Modjes wees nu eens eerlijk, he!!!!!!! Het Jazekertje is weer de dupen!!!!! Echt eerlijk zijn, dat gasat niet, he modjes?..... mage en VB'er dan niet eerlijk laten weten waar die quiz moet staan????? :evil:

baseballpolitieker 7 juni 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2711932)
Toch wel... de discussie over 9/11 inside job waar die draad over gaat is nog steeds zeer actueel, en behoort volgens die redenering in politiek internationaal. Strikt gezien is 9/11 wel degelijk geschiedenis, dat is de uitleg die ze geven om het naar geschiedenis te doen.

Strikt gezien is de sportquiz dus sport, en als men consequent is blijft ze daar. Nu, ik zou het als mod de mensen die de sportquiz doen het wel gunnen om hem te verplaatsen daar waar hij oorspronkelijk stond. Maar vergeet niet dat er ook een heleboel mensen gevraagd hebben om de 9/11 draad terug te verplaatsen naar waar hij oorspronkelijk stond. Je kan dus niet één groep zijn zin geven en een andere niet, anders ben je niet meer consequent.

Kijk ik ben dus een voorstander voor het behoud van de sportquiz in de afdeling sport voor alle duidelijkheid, maar toch vind ik dat dat bericht een beetje heel erg kinderachtig was...
De moderatie heeft zeer duidelijk gezegd dat ze ALLE nieuwe fora zal evalueren binnen een tijdje en dat tot dan niets wordt gedaan! Trouwens dat over de sportquiz was helemaal niet actueel maar bovengehaald door iemand die zijn frustraties moest wegwerken!
Voila!:-D

Duvelke 9 juni 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2713065)
Modjes wees nu eens eerlijk, he!!!!!!! Het Jazekertje is weer de dupen!!!!! Echt eerlijk zijn, dat gasat niet, he modjes?..... mage en VB'er dan niet eerlijk laten weten waar die quiz moet staan????? :evil:

verander je naam maar al in jazekertje382 :D :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be