Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aanstaande bruid van Kristof Snelders eist seks: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89897)

Derk de Tweede 22 mei 2007 20:31

Aanstaande bruid van Kristof Snelders eist seks:

'Probleempje' voor de Belgische profvoetballer Kristof Snelders.
Aankomende zaterdag gaat hij trouwen, maar onverwachts moet hij de volgende dag met zijn ploeg Lierse aan de nacompetitie deelnemen om in de hoogste Belgische voetbalklasse te kunnen blijven. Zijn vrouw wil een echte huwelijksnacht, maar Snelders zelf wil eigenlijk geen seks voor de wedstrijd.

De bruiloft was juist dit weekend gepland, omdat dan de voetbalcompetitie er op zou zitten. Snelders had echter geen rekening gehouden met de nacompetitie. "Ik ga het huwelijk niet afzeggen, maar zal me enorm inhouden met drank. Ook heb ik normaal gesproken geen seks voor de wedstrijd."

Daar neemt zijn aanstaande bruid echter geen genoegen mee. "Ik heb veel over voor Lierse, maar niet mijn huwelijksnacht. Zijn medespelers zullen op het feestje geen druppel alcohol krijgen en ik zal ze om elf uur naar huis sturen, maar Kristof zal tot een uur of vier blijven hangen.", aldus de vrouw.

Ze voegt toe: "In bed zal hij dus ook niet meteen mogen gaan slapen. Ik zal er voor zorgen dat de huwelijksnacht zo goed wordt dat hij de volgende dag juist goed opgeladen is."

Public energy 22 mei 2007 21:24

Hij had misschien beter in de eerste ronde van de competitie zijn huwelijk georganiseerd,
dan hadden ze met heel de ploeg nog zwaar op de lappen kunnen gaan en had de volgende dag waarschijnlijk toch niemand het verschil gemerkt.

Jazeker 22 mei 2007 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2678203)
De bruiloft was juist dit weekend gepland, omdat dan de voetbalcompetitie er op zou zitten. Snelders had echter geen rekening gehouden met de nacompetitie. "Ik ga het huwelijk niet afzeggen, maar zal me enorm inhouden met drank. Ook heb ik normaal gesproken geen seks voor de wedstrijd."

Wat voor ne pino is dat? De schoonste dag van uw leven u een beetje gaan zitten inhouden om den dag daarop te kunnen gaan voetballen?

Lijkt mij voor zijn vrouw meteen een reden tot echtscheiding.

Derk de Tweede 22 mei 2007 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2678386)
Wat voor ne pino is dat? De schoonste dag van uw leven u een beetje gaan zitten inhouden om den dag daarop te kunnen gaan voetballen?

Of hij moet eerst in het veld scoren en daarna een knaller van een goal in bed! 8-)

StevenNr1 22 mei 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2678386)

is wel z'n job

Jazeker 22 mei 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2678401)
is wel z'n job

So? Met een teenblessure zouden ze wel een vervanger voor hem vinden, maar voor een huwelijk niet? :?

StevenNr1 22 mei 2007 21:42

tja, hij is zogezegd onmisbaar enzoe

C uit W 22 mei 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2678405)
So? Met een teenblessure zouden ze wel een vervanger voor hem vinden, maar voor een huwelijk niet? :?

Voor een teenblessure geven ze een inspuiting.
Moest hij met een vent getrouwd geweest zijn zou dat nog net lukken :twisted:

Proletariër 23 mei 2007 05:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Public energy (Bericht 2678348)
Hij had misschien beter in de eerste ronde van de competitie zijn huwelijk georganiseerd,
dan hadden ze met heel de ploeg nog zwaar op de lappen kunnen gaan en had de volgende dag waarschijnlijk toch niemand het verschil gemerkt.

:lol:
die zit

Duvelke 23 mei 2007 10:42

bwa, trouwen schoonste dag van u leve?

kweni, als ze kunnen blijven in eerste klas zou dat ook wel een mooi(er) moment kunnen zijn.

Duvelke 23 mei 2007 10:43

Het is trouwens zijn broodwinning e, als hij degradeert zal hij wel minder verdienen of moet hij op zoek naar een andere ploeg...

Daarvoor zou ik sex wel een dag willen uitstellen ze :)

Duvelke 23 mei 2007 10:44

Eigenlijk wel stom geregeld om die datum te pakken voor te trouwen...
Je weet dat zoiets kan gebeuren....

BigF 23 mei 2007 17:04

ik schaar me in deze helemaal achter Jazeker.

en bovendien; het gaat hier over Lierse eh? Goddamn fucking Lierse!

daar laat ge uw vrouwke toch niet voor liggen?

Derk de Tweede 23 mei 2007 17:08

A.S. mevrouw Snelders: Ik sta geheel tot uw beschikking! :roll:

BigF 23 mei 2007 17:10

Als ik mevrouw snelders was ging ik tijdens die wedstrijd me vlak bij de zijlijn ergens bewusteloos laten neuken door 5 supporters van de tegenpartij

eens kijken hoelang mijnheer nog gaat voetballen

Derk de Tweede 23 mei 2007 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2679965)
Als ik mevrouw snelders was ging ik tijdens die wedstrijd me vlak bij de zijlijn ergens bewusteloos laten neuken door 5 supporters van de tegenpartij

eens kijken hoelang mijnheer nog gaat voetballen

Ben jij toevallig een van die supporters? :roll:

BigF 23 mei 2007 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2679981)
Ben jij toevallig een van die supporters? :roll:

Het gaat er de laatste jaren niet echt goed mee (al winnen ze dit jaar de beker) maar de degradatiestrijd is Standard altijd gelukkig gespaard gebleven.

Dus nee; de zijlijn aldaar (en Snelders' vrouw) gaat het zonder mij moeten stellen

Zyp 24 mei 2007 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2678401)
is wel z'n job

Het is wel zijn (toekomstige) vrouw... :D

Vorenus 24 mei 2007 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyp (Bericht 2680794)
Het is wel zijn (toekomstige) vrouw... :D

Een vrouw is vervangbaar, voetbal niet.

Monocle 24 mei 2007 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2680808)
Een vrouw is vervangbaar, voetbal niet.

Daar ikzelf omringd door vrouwen op het werk ben zou ik dat op dit moment niet durven verklaren....

:lol:

Er zijn er een paar niet akkoord met deze stelling blijkbaar ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be