![]() |
Waarom doen ocmw vdab rva & vakbonden HUN job niet goed
Waarom doen ocmw vdab rva & vakbonden HUN job niet goed ...omdat ze GEEN rekening houden met arbeiders en hun papieren geloven.
Lezen kunnen ze niet en zodoende moeten arbeiders VLUCHTEN van hun huidige job/vakbond/wergever(s)/statuten ......... . 41€ moet ik bij betalen aan rva omdat ZOGEGEGD teveel hebben betaalt = ZEVER ! Nu mag ik voor de eerste keer in men leven rva en vakbond HUN fout doen inzien van 2006...waarom eigenlijk. Beter aanklagen voor den arbeids rechtbank met mijn politie papier waar valsheid in geschrifte op staat tgo VEDIOR interim ....denktge nu echt dat ik rva terug ga betalen men vakbonds geld laat achter houden door corrupte instanties hmmm ik dacht het niet . Triestig maar ik ben niet de enige ! |
ze doen hun job niet goed omdat, als ze dat wel zouden doen, zichzelf overbodig zouden maken en dan zouden ze zelf moeten gaan doppen
:-D |
De Vlaamse strijd is een sociale strijd
Vreemd dat sommige allochtonen in BMW's rijden met OCMW geld, er is gewoon iets dat niet klopt. OCMW stelt mensen in staat niet te moeten gaan werken, maar je moet wel een pak levensstandaard inleveren en zien dat je iedere maand rondkomt. Je leeft dan als het ware als een marginaal individu, zich bevindende aan de rand van de maatschappij en niet mee kunnende.
Achter je gordeijntje kijkende :lol: Hoe dan ook moet OCMW blijven bestaan omdat het een laatste humaan alternatief kan zijn voor Vlamingen die uit den dop zijn gesmeten. Het verschil echter is dat in mijn ideologie dat solidaire element zit met mijn eigen volk. Sociale voorzieningen mogen blijven bestaan maar enkel voor eigen volk eerst. Dat is het essentiele verschil met nu waar ons stuk van de taart steeds kleiner word omdat vreemde tisten nu eenmaal thuis horen in een multiculturele samenleving. Ik weet dat een multiculturele samenleving een feit is maar ik wil die anders georganiseerd zien en daarom denk ik dat het verstandig is om op 10 Juni Vlaams Belang te stemmen. |
Het zal weer eens gaan stuiven.
|
Dat het maar stuift in het sociale landschap er binnen en buiten das gezond ...soms ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be