![]() |
Di Rupo zal nieuwe premier worden...
...dit kan ik afleiden uit het manoeuvre van de media en VRT in het bijzonder.
De VRT, staatszender van en voor de allochtonen en homos, heeft het zo ver gekregen dat elke vorm van kritiek op homo's en allochtonen door het grote publiek aanzien wordt als een uiting van racisme en intollerantie. Met deze jarenlange brainwashing is men nu klaar om een italiaanse homo aan te stellen om ons land te besturen. |
Citaat:
|
En met reacties zoals die van jou zal dat niet verbeteren.
|
Citaat:
|
Patriot! al ooit gehoord van humor?
|
Citaat:
Overigens schijnt u de peilingen niet gezien te hebben: de MR zou 35 procent halen, tegenover 29 procent voor de PS. |
Citaat:
Toch als dat even goed uitkomt.... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest denk ik dat wishful thinking hier een (té) grote rol speelt. Het duidt er wel op dat iedereen doorheeft dat de PS een nefaste partij voor Belgique is geworden. Jammer dat Verhofstadt al aan de eisen van de PS tegemoet kwam nog voor hij goed en wel in zijn premierszetel zat, en dat acht jaar lang is blijven doen. Had 'de joenk' gehandeld in overeenstemming met zijn eigen burgermanifesten, dan was Verhofstadt vandaag een grote mijnheer en liep de grootste volkpartij waar hij ooit van droomde geen enkel gevaar om de macht te verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Kan er ondertussen eens iemand wat gaan graven in bepaalde onfrisse dossiers van de PS, en Bergen in het bijzonder... ) 't gaat dan nog veel leuker worden... |
Citaat:
Gij kent duidelijk de Italiaanse manier van besturen, niet, ... anders zoude dat niet zeggen... :oops: Maar uiteindelijk krijgde wel wat ge wilt, als ge maar genoeg euro's tussen uwe dossier foefelt of met de juiste mensen een klappeke doet, 't komt erop neer dat ge wat mensen moet kennen, die wat mensen kennen, ... snapte, ... Ah en er is ook veel bediscusieerbaar, ze gaan zowiezo proberen u een oor aan te naaien , of er u op te leggen, kwestie van zelf ook een beetje den assehole uit te hangen en dan niet te betalen, of ineens genoeg cash op tafel te gooien om ze te overtuigen, ... in elk geval komt het erop neer, dat als ge dacht alles gezien te hebben er nog wel iets opduikt, dat de zot of geflipt is om te geloven, ... Maar op de een of andere manier werkt het allemaal wel, noem het georganiseerde chaos... Ik kan ondertussen ver nen boek schrijven over de fouten die ze veroorzaken in den bouw bv, door hun "Het zal zo ook wel gaan" mentaliteit, te laat komen, dingen niet sterk genoeg maken etc... gisteren daar nog discusies over gevoerd, nu ja ze doen maar, 't zal dan wel eens op eene zijne kop donderen, maar ik zal wel maken dak er nie onder ga staan... ;-) Pas op je hebt ook uitzonderingen daarop , maar ik ben er tot hiertoe nog maar zo'n 3 a 4 tal tegengekomen waarvan ge kunt zeggen, ja die zijn echt goe en krikken het nationaal gemiddelde met een paar procenten naar omhoog... |
Ik denk dat ik beter kan oordelen over de Italianen aangezien ik er gewoond heb en ik moet zeggen dat dat allemaal meevalt. Oké, ze hebben een groter "het zal ook wel gaan" mentaliteit zoals jij dat noemt maar ze hebben ook veel aspecten die beter zijn dan in België.
Enfin, on topic, bah, ik hou niet van voorspellingen, laten we afwachten tot 10 juni. |
Citaat:
Dus ik kan er ook over oordelen, ... voor sommige zaken zijn ze inderdaad beter ook dat ga je me niet horen zeggen... Maar moest ik een gebouw latten zetten in belgie zoals ze het hierdoen, dan had ik het ene proces na het andere aan mijn broek. ... |
Di Rupo wordt in geen geval premier nu de 'Vlaamse' rooie, Vande Lanotte, zijn zinnen op het premierschap heeft gezet.
|
Ik gok op Leterme of Michel
|
Misschien een leuk wedstrijdje, wie wordt de nieuwe Premier (en als Di Rupo het niet is, de nieuwe Dernier... )
|
Ik hoop op Di Rupo!!!!
|
Wie weet, als het eens een Waal zou zijn, zou het dan kloppen dat zij dan eens moeten toegeven tijdens een ronde staatsonderhandelingen omdat ze al de premier leveren? Dat wordt vaak gezegd. Misschien is een Waalse premier dan niet zo slecht.
Bovendien denk ik dat aan Vlaamse zijde Leterme incontournable wordt maar weet ik niet of de grote PS dit zal aanvaarden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be