![]() |
Mannen worden gediscrimineerd!
Meer mannen dan vrouwen werkloos
wo 23/05/07 - Voor het eerst sinds 2000 zijn er in ons land meer mannelijke werklozen met een vergoeding dan vrouwelijke. In totaal waren er eind vorige maand 432.920 werkzoekenden met een vergoeding van de RVA. Dat zijn er 26.961 minder dan in dezelfde periode van vorig jaar, maar ruim 4.300 meer dan in maart. Opvallend is dat er voor het eerst sinds 2000 meer mannen (216.535) dan vrouwen (216.385) een werkloosheidsvergoeding krijgen. Dat is vooral het gevolg van de situatie in Brussel, maar de RVA heeft geen verklaring waarom daar nu meer vrouwen aan het werk zijn. In Vlaanderen is er vrijwel een evenwicht tussen mannen en vrouwen en in Wallonië zitten meer vrouwen dan mannen zonder werk. =========== =========== Het wordt tijd voor een actieplan, NU! Ik stel voor dat er onmiddellijk 150 werkplaatsen voor mannen worden gecreëerd voor de mannen om de balans in evenwicht te brengen! |
Oprichting van de "Men's Emancipation Movement"? Afgekort tot M.E.M en bijgevolg al van bij aanvang de Memmers genoemd.8-)
Ik heb altijd al geweten dat mannen door al die vrouwenemancipatie in de minderheid zouden belanden. Dat het voor het eerst in de werkloosheidstatistieken duidelijk zou worden, verbaast me echter wel. |
Grappig,maar zou men niet beter dat sek(s)tarisme laten varen?
|
Das door al die hoeren id statistieken
|
Citaat:
Mannelijke hoeren mogen hun diensten aanbieden aan een verlaagd BTW-tarief? |
Ik zie waar u naartoe wilt maar volgens mij ga je zonder fiscale aftrek voor plastische chirurgie niet ver komen
|
Citaat:
PS: de overstap van politieker naar hoer is eigenlijk best overbrugbaar... |
Citaat:
|
Concreet denk ik aan volgende maatregelen:
|
De vrijemarktmechanismen beginnen eindelijk te functioneren!
Werkgevers kiezen uiteraard voor betrouwbaar, ordelijk, creatief, eerlijk, aantrekkelijk, fris en toegewijd personeel. Ik vrees dat dit maar het begin van een diepe trend is. Werkende mannen, dra een zeldzame soort! (En geen smileys in deze post, dit is uiteraard doodernstig.) |
Het beste is dat mannen inderdaad verdedigd kunnen worden door het CGKR.
Er zijn immers meer vrouwen dan mannen in de wereld, mannen zijn dus een minderheid en kunnen dus gediscrimineerd worden. :p |
Citaat:
|
Wee u, manschappen, dat die vrouwelijke aard u dra zal verwijzen naar het "kleine" verschil - behoed u! Zij zullen dit doen als't waren echte negationisten!
|
Citaat:
Ik hoop dat dit nieuws bijdraagt tot het overhalen van zij die nog van de daken schreeuwen dat "alles" gelijk moet zijn. |
Tiens...
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat met de gevangeniscijfers? Waarom moeten mannen de kost dragen van het feit dat het zo'n barbaarse lomperikken zijn?
Voor een gelijkheid in de gevangenissen, NU! |
Citaat:
|
Citaat:
De gevangenis is zowat de enige plek waar mannen in de toekomst nog de plak zullen kunnen zwaaien. Ik gun jullie dit van harte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be