![]() |
De gevleugelde Kat.
De gevleugelde kat
![]() Een Chinese vrouw beweert dat er vleugels aan haar kat zijn gegroeid. De een jaar oude kater van mevrouw Feng, uit Xianyang in China, heeft twee harige vleugels van ongeveer tien centimeter lang. In eerste instantie kreeg de kat twee knobbeltjes, maar na een paar maanden groeiden deze uit tot twee 'vleugels'. Volgens mevrouw Feng kreeg de kat vleugels omdat ze seksueel werd lastig gevallen door krolse katers. Volgens experts gaat het eerder om een genmutatie. De kat zal geen last hebben van de 'vleugels'. Uit het hln.</STRONG></EM></U></I></B> Mijn kids kijken graag naar hero's en willen eigenlijk ook wel een paar van die gavens hebben. Maar nu blijkt het geen fictie meer te zijn, maar krijgen katten al vleugels. Zouden de mensen er binnen kort ook krijgen en zo de milieuvervuiling en de verkeersprobemen kunnen oplossen, zelf vleugels hebben en zelf kunnen vliegen. Word een droom toch werkelijkheid? |
Katten krijgen vleugels :? Ik leef mee met de vogels ;)
Oude chines man heeft hoorngroei op het voorhoofd :? 8O Volgens mij zit er iets in het Chinees water |
Hmm... ik háát vogels en ik hou van katten... weet dus niet wat ik van dit beestje moeten denken! ;)
|
Citaat:
Met die commus weet je nooit. Maar ik denk niet dat deze kat reeds kan vliegen, daar zullen we nog op moeten wachten. En dan katschieten in plaats van kleiduifschieten. |
Jah, als katten gaan beginnen vliegen dan ziet het er helemaal niet meer zo goed uit voor de stadsmus :p
|
Intelligent Design....
|
Citaat:
|
Fictie wordt werkelijkheid, haha x-man parodie...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zal wel een inside job zijn om katten bommen aan te binden en de boel zo te laten ontploffen. |
Citaat:
![]() |
Ik begin de laatste tijd teveel verhalen te lezen over mutaties en dergelijke in China...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het ergste is, dat de meeste van deze zaken door westerse medici worden onderzocht en als waar en echt verklaard worden. Dus zou men al gaan beginnen denken dat dit gevolgen zouden kunnen zijn van bepaalde proeven die China in het verleden heeft gedaan. Of zelfs nu nog doet, of is het de plotse industrialisering die hier verantwoordelijk voor is? |
Citaat:
"Een Chinese vrouw beweert dat..." en daarna een mutatie, of het wonderlijk overleven van iemand die al 3 dagen onder water ligt of meer van dat soort dingen. Over die artsen hoor ik niks eigenlijk. |
Binnenkort zien we ze allemaal vliegen
|
Citaat:
|
Vanwaar kwamen die teenage ninja mutant turtles nu weer? ;)
|
Klinkt behoorlijk hoax, vooral omdat het van die mooie eenhoorn/draken vleugels zijn die op de rug groeien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be