Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De gevleugelde Kat. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90000)

Jantje 24 mei 2007 10:10

De gevleugelde Kat.

De gevleugelde kat

Een Chinese vrouw beweert dat er vleugels aan haar kat zijn gegroeid. De een jaar oude kater van mevrouw Feng, uit Xianyang in China, heeft twee harige vleugels van ongeveer tien centimeter lang.

In eerste instantie kreeg de kat twee knobbeltjes, maar na een paar maanden groeiden deze uit tot twee 'vleugels'. Volgens mevrouw Feng kreeg de kat vleugels omdat ze seksueel werd lastig gevallen door krolse katers.

Volgens experts gaat het eerder om een genmutatie. De kat zal geen last hebben van de 'vleugels'.

Uit het hln.</STRONG></EM></U></I></B>

Mijn kids kijken graag naar hero's en willen eigenlijk ook wel een paar van die gavens hebben.

Maar nu blijkt het geen fictie meer te zijn, maar krijgen katten al vleugels.
Zouden de mensen er binnen kort ook krijgen en zo de milieuvervuiling en de verkeersprobemen kunnen oplossen, zelf vleugels hebben en zelf kunnen vliegen. Word een droom toch werkelijkheid?

Monocle 24 mei 2007 10:13

Katten krijgen vleugels :? Ik leef mee met de vogels ;)
Oude chines man heeft hoorngroei op het voorhoofd :? 8O

Volgens mij zit er iets in het Chinees water

Patriot! 24 mei 2007 10:15

Hmm... ik háát vogels en ik hou van katten... weet dus niet wat ik van dit beestje moeten denken! ;)

Jantje 24 mei 2007 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2681007)

Of heeft men er testen gedaan om de mensen te veranderen.
Met die commus weet je nooit.

Maar ik denk niet dat deze kat reeds kan vliegen, daar zullen we nog op moeten wachten.

En dan katschieten in plaats van kleiduifschieten.

fox 24 mei 2007 10:47

Jah, als katten gaan beginnen vliegen dan ziet het er helemaal niet meer zo goed uit voor de stadsmus :p

Apocalyps 24 mei 2007 10:59

Intelligent Design....

Lincoln 24 mei 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2681064)
Jah, als katten gaan beginnen vliegen dan ziet het er helemaal niet meer zo goed uit voor de stadsmus :p

:rofl:

Lincoln 24 mei 2007 11:04

Fictie wordt werkelijkheid, haha x-man parodie...

Lincoln 24 mei 2007 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2681001)
De gevleugelde kat

Een Chinese vrouw beweert dat er vleugels aan haar kat zijn gegroeid. De een jaar oude kater van mevrouw Feng, uit Xianyang in China, heeft twee harige vleugels van ongeveer tien centimeter lang.

In eerste instantie kreeg de kat twee knobbeltjes, maar na een paar maanden groeiden deze uit tot twee 'vleugels'. Volgens mevrouw Feng kreeg de kat vleugels omdat ze seksueel werd lastig gevallen door krolse katers.

Volgens experts gaat het eerder om een genmutatie. De kat zal geen last hebben van de 'vleugels'.

Uit het hln.</STRONG></EM></U></I></B>

Mijn kids kijken graag naar hero's en willen eigenlijk ook wel een paar van die gavens hebben.

Maar nu blijkt het geen fictie meer te zijn, maar krijgen katten al vleugels.
Zouden de mensen er binnen kort ook krijgen en zo de milieuvervuiling en de verkeersprobemen kunnen oplossen, zelf vleugels hebben en zelf kunnen vliegen. Word een droom toch werkelijkheid?

Ik dacht even aan jazeker...:lol:

Jantje 24 mei 2007 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2681121)
Ik dacht even aan jazeker...:lol:

Die heeft nog niet gepost, maar ik dacht er ook aan.

Maar het zal wel een inside job zijn om katten bommen aan te binden en de boel zo te laten ontploffen.

Lincoln 24 mei 2007 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2681128)
Die heeft nog niet gepost, maar ik dacht er ook aan.

Maar het zal wel een inside job zijn om katten bommen aan te binden en de boel zo te laten ontploffen.

De NWO toch ni ?

Jazeker 24 mei 2007 11:34

Ik begin de laatste tijd teveel verhalen te lezen over mutaties en dergelijke in China...

Jantje 24 mei 2007 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2681151)
De NWO toch ni ?

jawel

Jantje 24 mei 2007 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2681153)
Ik begin de laatste tijd teveel verhalen te lezen over mutaties en dergelijke in China...

Het is idd zo, dat er steeds meer berichten komen over mutaties en dergelijke. En in de hoofdzaak idd bijna steeds uit die hoek.

Maar het ergste is, dat de meeste van deze zaken door westerse medici worden onderzocht en als waar en echt verklaard worden.
Dus zou men al gaan beginnen denken dat dit gevolgen zouden kunnen zijn van bepaalde proeven die China in het verleden heeft gedaan.
Of zelfs nu nog doet, of is het de plotse industrialisering die hier verantwoordelijk voor is?

Jazeker 24 mei 2007 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2681165)
Het is idd zo, dat er steeds meer berichten komen over mutaties en dergelijke. En in de hoofdzaak idd bijna steeds uit die hoek.

Maar het ergste is, dat de meeste van deze zaken door westerse medici worden onderzocht en als waar en echt verklaard worden.
Dus zou men al gaan beginnen denken dat dit gevolgen zouden kunnen zijn van bepaalde proeven die China in het verleden heeft gedaan.
Of zelfs nu nog doet, of is het de plotse industrialisering die hier verantwoordelijk voor is?

Ik weet het nog zo niet. Ik stel gewoon vast dat ik de laatste tijd enorm veel artikels lees die beginnen met:

"Een Chinese vrouw beweert dat..." en daarna een mutatie, of het wonderlijk overleven van iemand die al 3 dagen onder water ligt of meer van dat soort dingen. Over die artsen hoor ik niks eigenlijk.

Enter 24 mei 2007 11:58

Binnenkort zien we ze allemaal vliegen

largo_w 24 mei 2007 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2681165)

Als je "die hoek" wat ruim pakt is het logisch aangezien daar 1/3 van de wereldbevolking leeft!

Monocle 24 mei 2007 12:38

Vanwaar kwamen die teenage ninja mutant turtles nu weer? ;)

Bovenbuur 24 mei 2007 14:47

Klinkt behoorlijk hoax, vooral omdat het van die mooie eenhoorn/draken vleugels zijn die op de rug groeien.

filosoof 9 augustus 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2681007)

Philippe D, Frank V en Gerolf A vertrekken op studiereis naar Cina in een poging om manen en klauwen te doen groeien, meldt men ons op het Madoupl..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be