![]() |
Doping
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Nu hebben ze ineens allemaal genomen... maar slechts 1 keer en echt enkel door de druk van anderen! :lol: |
Citaat:
|
Zeggen ze, wie gaat het bewijzen dat ze ondertussen niet weer doping hebben genomen, de zaak Fuentes is nog niet gedaan.
|
Noem mij een sport waar de grens tussen medische begeleiding en doping zo dun is...
|
Citaat:
En het rare van de zaak is dat de wielrenners nu sneller rijden dan vroeger toen ze eenmalig doping hebben gepakt. De technische vooruitgang op fietsengebied moet de laatste jaren toch wel serieus omhoog gegaan zijn. |
Doping maakt sporten kapot!
Baseball van de olympische spelen door datte!:roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Lees HIER wat Edwig Van Hooydonck over de zaak te vertellen heeft. Hij is trouwens de enige uit het wielermilieu die ik 100% geloof...
|
Citaat:
Een renner die op de biologische piek van zijn kunnen stopt uit frustratie omdat hij niet meer mee kon zal zich wel niet gedopeerd hebben en heeft naar mijn insziens alle recht van spreken. Ik steek mijn hand trouwens ook niet in het vuur voor Tommeke Boonen, volgens mij rijdt hij op vitriool ofzo... |
Ooit heb ik gekoerst, het duurde maar een aantal maanden eer ik iemand kende die verboden dingen nam. En dan spreken we over 15 jarigen.
Toen was het voor mij al duidelijk hoe hard het goedje wel niet stinkt, sindsdien heeft de wielersport voor mij 0,0 sportieve waarde. |
Nog ene die zich out :
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...ersconferentie ..........uiteraard lang genoeg na "de feiten", zodat hij "geen kwaad" meer kan. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Riis heeft bekend.
Nu moet Ullrich nog bekennen en daarna Godefrood. |
Ik kan geen koers meer zien zonder dat ik me telkens afvraag: wie gaat het eerst over de streep komen (van de niet-gedopeerden, welteverstaan)? En dat voor iemand die vroeger geen seconde van een wielerwedstrijd miste... :cry:
Wat een belachelijke manier van sport bedrijven, trouwens. Gepakt? Sorry, levenslang geschorst en al je trofeeën/winstpremies teruggeven. Altijd dat halfzacht gedoe van een paar maanden tot één of twee jaar schorsing, dat schrikt toch niemand af om ermee te beginnen? |
Citaat:
het ging dan ook over TOPsport ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allé op mij toch nie van toepassing omdak nog nooit vlees heb gegeten!:lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be