Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Klacht indienen wegens vuiligheid in mijn brievenbus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90016)

van Maerlant 24 mei 2007 15:25

Klacht indienen wegens vuiligheid in mijn brievenbus

Daarnet drie folders in mijn bus; één van sp.a, één van UF en één van MR. Kan ik geen klacht indienen wegens het bevuilen van mijn bus? Die eerste stoort me niet, maar die twee anderen zijn trouwens pure provocatie :|

netslet 24 mei 2007 15:26

Sticker op brievenbus plakken: Geen drukwerk van politieke partijen aub.

van Maerlant 24 mei 2007 15:33

Dat is ook de omgekeerde wereld! Ik wil geen verkiezingsbucht in mijn bus (en ZEKER geen franstalige). Ze hebben het recht niet mij dat op te dringen.

Derk de Tweede 24 mei 2007 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2681751)
Daarnet drie folders in mijn bus; één van sp.a, één van UF en één van MR. Kan ik geen klacht indienen wegens het bevuilen van mijn bus? Die eerste stoort me niet, maar die twee anderen zijn trouwens pure provocatie :|

van Maerlant 24 mei 2007 15:36

:twisted:

duveltje382 24 mei 2007 15:44

Zo de layout van het forum naar de knoppe helpen........

baseballpolitieker 24 mei 2007 16:00

Citaat:

Je pakt die franstalige folders scheurt ze in zoveel mogelijk delen maar wel zo dat de mensen nog weten van welke partij het is en dan kieper je het uit op straat, liefst op een plaats waar veel mensen komen!;-)

netslet 24 mei 2007 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2681770)
Dat is ook de omgekeerde wereld! Ik wil geen verkiezingsbucht in mijn bus (en ZEKER geen franstalige). Ze hebben het recht niet mij dat op te dringen.

Je kan die stickers gewoon ophalen in het postkantoor, dacht ik. Gewoon ongeadresseerd drukwerk weigeren.

ZERO 24 mei 2007 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 2681875)
Je kan die stickers gewoon ophalen in het postkantoor, dacht ik. Gewoon ongeadresseerd drukwerk weigeren.

Die stickers gelden alleen voor Commerciële reclame.
Verkiezingsreclame(zowel geadresseerde als niet-geadresseerde) moet hoe dan ook bezorgd worden(Stickertje of geen stickertje).

baseballpolitieker 24 mei 2007 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2681882)
Die stickers gelden alleen voor Commerciële reclame.
Verkiezingsreclame(zowel geadresseerde als niet-geadresseerde) moet hoe dan ook bezorgd worden(Stickertje of geen stickertje).

Nog een schitterend idee, spaar die franse verkiezingsfolders en gooi ze de volgende keer voor de voeten van de postbode als hij langskomt, je moet hem dan natuurlijk staan opwachten!:lol:

Zwartengeel 24 mei 2007 16:37

Citaat:

Komt de lijst UF bij de federale verkiezingen ook op?

evilbu 24 mei 2007 16:49

Hang als wraak Dilbeek vol met deze posters :

La Chunga 24 mei 2007 16:54

Citaat:

Je mag dat allemaal verzamelen en in een postpakket, met daarop 'Port betaald door bestemmeling', sturen naar:

Dienst Recyclage Verkiezingsdrukwerk
Wetstraat 16
1000 Brussel

evilbu 24 mei 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2681933)
Komt de lijst UF bij de federale verkiezingen ook op?

Neen zeker? Waarom zouden ze, ze kunnen in HV toch lekker op de Brusselse Franstaligen stemmen.
Maar blijkbaar doet de UFE (want in de kieskring Leuven zitten er misschien ook wel een paar Franstalige kalimero's he!:-D :twisted: ) deze keer niet meer mee?
http://verkiezingen2007.belgium.be/n...raph_e406.html

pinbag 24 mei 2007 17:02

Citaat:

Ik heb ze juist gebruikt om de bbq uit te kuizen. ;-)

stropdrager 24 mei 2007 17:27

Citaat:

In welke taal waren die verkiezingsfolders geschreven. Aangezien Dilbeek een Nederlandstalige gemeente is en Franstaligen zoveel belang hechten aan taalhoffelijkheid mogen we toch verwachten dat het een tweetalige folder was.;-)

Derk de Tweede 24 mei 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2681779)
:twisted:

Op mijn andere pc wordt dat automatisch verkleind, maar hier ook niet.
Was geen opzet! :oops:

liberalist_NL 24 mei 2007 18:32

Citaat:

In Nederland kan je een stickertje op je brievenbus plakken met ''GEEN RECLAME''. Het is dan verboden dat te doen.

DaBlacky 24 mei 2007 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2681795)
Zo de layout van het forum naar de knoppe helpen........

www.getfirefox.com

DaBlacky 24 mei 2007 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2682270)
In Nederland kan je een stickertje op je brievenbus plakken met ''GEEN RECLAME''. Het is dan verboden dat te doen.

In België wordt verkiezingsdrukwerk niet als reclame beschouwd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be