![]() |
Geert Lambert homoseksueel ?
Even voor de formaliteit een topic starten over Geert Lambert.
Wij vragen ons af of dat geen homoseksueel zou zijn ? Voor zover dat in zijn toestand natuurlijk mogelijk is ... Duvelke heeft mij beloofd om een mail naar Lambert te sturen in ruil voor een topic. Ondertussen kunnen we toch al een beetje speculeren. |
Email vertrekt naar Geert,ik laat jullie de juiste post lezen bij antwoord!!!!
Groet duveltje382 |
Citaat:
|
Is hij niet asexueel?
|
Citaat:
|
Wat is de relevantie ?
|
Citaat:
|
Duveltje382, alsjeblieft, stop ermee...Niet voor mij, niet voor de mensen van dit forum, maar voor jezelf...
|
Citaat:
Als je een serieuse relevantie wilt. * Hoeveel homosexuele vertegenwoordigers zijn er? * Wat denken politici over homo's? (zie é-mail Debie.) * Zijn politici eerlijk over hun geaardheid? |
Gelieve uw topics te openen in het correcte subforum.
|
Citaat:
Als het aan mij ligt, vlieg je zonder commentaar buiten het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, wij zijn gewoon nieuwsgierig. De kiezers hebben het recht om dit te weten.
|
Citaat:
Er staan wel dommere topic elders open!!!! |
Citaat:
|
Dus antwoord dat ik kreeg
__________________________________________________ __________ Ik denk precies niet dat Duveltje382 zijn stem aan sp.a-spirit zal geven. Beste groeten, Bert. ======================== Bert Celis Medewerker Geert Lambert spirit Woeringenstraat 21 1000 Brussel Geert Lambert 3e plaats Senaat www.geertlambert.be __________________________________________________ __ Spijtig voor dit zwak antwoord |
Ik vraag mij af of PAJOT misschien homo is...
|
Citaat:
Iets in de aard van: Beste Duveltje382, Eerst en vooral zou ik u willen bedanken voor het stellen van zo'n pertinente vraag. Toch zou ik uw drijfveer willen kennen voor het stellen van deze vraag. Het is toch niet uw manier om interesse te tonen in andere zaken dan mijn politieke standpunten? Je kan mij tevens altijd een foto van uwentewege toesturen, zoedoende kan ik zien welk vlees ik in kuip heb. Duveltje je hebt zeker mijn interesse gewekt, hopelijk ik ook de jouwe... Vele groetjes Uw Geert. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be