Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ludieke actie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90025)

liberalist_NL 24 mei 2007 18:48

Ludieke actie

In Apeldoorn houd ik met een liberaal clubje jongeren een ludieke actie tegen de wethouder in Apeldoorn die de gelden voor reparatie van speeltoestellen in speeltuinen van de begroting heeft gehaald. Als symbolisch gebaar geven we hem een hamertje, opdat hij zelf de toestellen mag gaan repareren.

berre 24 mei 2007 20:37

sla anders de ruiten van zijn huis in en steek zijn auto in brand. dat zou pas lachen zijn...

Brandaan 24 mei 2007 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2682315)
In Apeldoorn houd ik met een liberaal clubje jongeren een ludieke actie tegen de wethouder in Apeldoorn die de gelden voor reparatie van speeltoestellen in speeltuinen van de begroting heeft gehaald. Als symbolisch gebaar geven we hem een hamertje, opdat hij zelf de toestellen mag gaan repareren.

Hoe professioneel gaan jullie het aanpakken? Tippen jullie bv de plaatselijke pers?

van Maerlant 24 mei 2007 21:00

Ik zou eerder een brandend kruis in zijn tuin zetten, en duidelijk maken dat het tijd is om op te rotten.

groene flamingant 24 mei 2007 21:01

Citaat:

Je bent toch hopelijk geen overal vergeten? ;-)

liberalist_NL 24 mei 2007 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 2682531)
Je bent toch hopelijk geen overal vergeten? ;-)

Nee heb ik aangehad.;-)

liberalist_NL 24 mei 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2682499)
Hoe professioneel gaan jullie het aanpakken? Tippen jullie bv de plaatselijke pers?

Radio Apeldoorn en TV Gelderland zijn even langs geweest. Wat het resultaat wordt weet ik niet.:-P

Vorenus 24 mei 2007 21:10

Veel succes

liberalist_NL 24 mei 2007 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2682560)
Veel succes

Dankje, misschien richt het nog wat uit. Het was in ieder geval leuk om de wethouder voor paal te zien staan.8-)

Jazeker 24 mei 2007 21:17

Citaat:

Van liberalen verwacht ik dat ze het de taak van de overheid niet vinden om speeltuintjes te voorzien. 8-)

DaBlacky 24 mei 2007 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2682587)
Van liberalen verwacht ik dat ze het de taak van de overheid niet vinden om speeltuintjes te voorzien. 8-)

Ja, idd. Of ik zie hier iets verkeerd.

liberalist_NL 24 mei 2007 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2682587)

Het is nu eenmaal wettelijk geregeld dat speeltuintjes gemeentelijk domein zijn. Het was notabene een GroenLinks-wethouder die de kosten had geschrapt.8O

groene flamingant 24 mei 2007 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2682553)
Nee heb ik aangehad.;-)

Een overall voor de wethouder natuurlijk. ;-)

liberalist_NL 24 mei 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 2682625)
Een overall voor de wethouder natuurlijk. ;-)

Ah shit vergeten! :-)

DaBlacky 24 mei 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2682595)
Het is nu eenmaal wettelijk geregeld dat speeltuintjes gemeentelijk domein zijn. Het was notabene een GroenLinks-wethouder die de kosten had geschrapt.8O

Hij zal geld nodig gehad hebben om bomen te planten. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be