![]() |
Albeer en Paol kopen nieuwe jacht op onze kosten
Koning Albert koopt jacht in Italië
![]() ROME - Koning Albert II heeft samen met koningin Paola een nieuw jacht gekocht in Italië. Het Belgische koningspaar bestelde de 15 meter lange boot bij Rizzardi in Sabaudia, in de provincie Lazio. Dat heeft het Italiaanse persagentschap Ansa bekendgemaakt. Koning Albert II en koningin Paola verlieten de haven van het naburige San Felice Circeo en vaarden richting het Italiaanse eiland Ponza, aldus het agentschap. Het jacht "Quartour" heeft een waarde van ongeveer 1,5 miljoen euro, meet 15 meter en heeft een capaciteit voor acht passagiers. Het is al het tweede jacht dat het koningspaar aankoopt bij Rizzardi. Het Italiaanse bedrijf weigerde echter commentaar te geven. .................................................. .................... vrt radio en zeggen dat het crisis is leve Paars zal Flup en Beer Bibber zeggen |
15 m is niet zo groot voor een yacht, ze hebben zich ingehouden :-)
|
Citaat:
|
Baa, plat populisme, voor die mensen is dat een peuleschil door hun geld dat ze sowieso hebben zonder de dotaties, ik laat mezelf niet vervallen in zo'n dogmatisme.
|
Philippe heeft een helicopter, waarom zou Albert dan geen yacht mogen hebben!
|
Op zijne leeftijd kan hij gratis op het openbaar vervoer stappen .... 8-)
|
Citaat:
|
15 m. Tis niet alsof hij decadent bezig is. Das een klein ding.
De meeste rijke zakenlui hebben veel grotere dingen. Die tientallen miljoenen kosten. |
Citaat:
Inderdaad, op een gemiddelde weekdag liggen er in Portofino grotere schuiten... (Met bootgarage en crew, ... ) |
Ik denk dat den Aynerand zijnen boot veel groter is.....
|
1.5 miljoen euro....
Ik stel voor dat we hem zijn dotatie wat verhogen... hoe gaat diene mens nu nog choco op zijnen boterham kunnen smeren.... |
Citaat:
Ik vraag mij af of hij met zo'n klein bootje wel binnen mag in Saint-Tropez, volgens mij kijken ze hem daar buiten ... ;-) Voor die prijs kunnen er aleerst nog geen gouden kranen in zijnen douche staan, ... Toch wel ne must op zo'n potserig poepsjiek jacht nietwaar... ? Had de Flahaut, geen Fregat meer op overschot om de Roy cadeau te doen, ? |
Citaat:
|
Die jaloerse draden toch ook altijd.
|
Wel ik hoop dat ze BTW betalen, dan hebben we al 21% van onze dotatie terug.
Als ze dat niet gedaan hebben, ligt het er wel vingerdik op, ze gunnen ons niets |
hoe durven ze zo'n klein jacht te kopen.ze moesten beschaamd zijn.
|
Citaat:
|
En zeggen dat er in Vlaanderen (Wallonie weet ik niet) ook jachten gebouwd worden. Zo zie je maar hoeveel ze geven om het eigen land onze royals he......
Liever hun, allez onze, centen in Italie uit geven dan hier..... Waar is de guillotine... ? |
jongens wat een slechte managers zitter er daar in de regering: zit er nu echt geen clausule in de dotatie dat hofleveranciers aan Belgie moeten verbonden zijn. En zeg nu niet weer dat Europa boven onze koning staat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be