Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   En waar trekken we dit jaar met z'n allen naartoe? -editie 2007- (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90032)

BigF 24 mei 2007 22:36

En waar trekken we dit jaar met z'n allen naartoe? -editie 2007-

Met de zomer in aantocht;

hebt u al een reis geboekt?

Zo ja; waar naartoe?
Zo nee; gaat u nog een reis boeken?
Zo ja; waar naartoe?

En begin nu niet direct massaal te reageren want ik ga ne poll ineen knutselen, dan kunt ge gewoon klikken.
Uwen uitleg daarbij interesseert ons toch niet.
;-)

DaBlacky 24 mei 2007 22:37

*waiting for the poll* ...

DaBlacky 24 mei 2007 22:38

Ge moet Pol es wa meer betalen, dan komt ie misschien wa rapper de volgende keer ;)

BigF 24 mei 2007 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2682765)
Ge moet Pol es wa meer betalen, dan komt ie misschien wa rapper de volgende keer ;)

zo nen hoop landen bijeen googlen duurt efkens eh?

;-)

DaBlacky 24 mei 2007 22:45

Dus:
Polen
Tjechië
Slovakije
Hongarije
Roemenië
Bulgarije..

Ohja, en in september:
Polen (nog es, dus misschien valt ie in augustus weg).

DaBlacky 24 mei 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2682768)
zo nen hoop landen bijeen googlen duurt efkens eh?

;-)

De wereld is groot, he :)

BigF 24 mei 2007 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2682771)
Dus:
Polen
Tjechië
Slovakije
Hongarije
Roemenië
Bulgarije..

Ohja, en in september:
Polen (nog es, dus misschien valt ie in augustus weg).

heb jij effe geluk dat ik eraan dacht om 'meerdere keuzes mogelijk' aan te vinken
je had hier mooi staan kijken...

Ga je dat lijstje aaneensluitend afschuimen of meer 'teen na tander', met tussenstops thuis in between?

BigF 24 mei 2007 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2682772)
De wereld is groot, he :)

en je hebt maar 20 mogelijkheden, dus er moet nauwkeurig geselecteerd worden natuurlijk

DaBlacky 24 mei 2007 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2682777)
heb jij effe geluk dat ik eraan dacht om 'meerdere keuzes mogelijk' aan te vinken
je had hier mooi staan kijken...

Ga je dat lijstje aaneensluitend afschuimen of meer 'teen na tander', met tussenstops thuis in between?

Buiten die laatste stop van een week in Polen, wordt dat een rondreisje. Anders zou het wel eens heel lang kunnen duren en veel gaan kosten. Ik heb namelijk overal quasi gratis verblijf, dus enkel de treinritten zijn betalend. Om dan iedere keer op en af te ketsen... :)

Metternich 24 mei 2007 23:28

Italia 8-)

Dronkoers 25 mei 2007 06:00

Als grote kapitalist zal ik dit jaar niet verder raken dan Graspop :?

La Chunga 25 mei 2007 06:21

België.
Niks reizen dit jaar, ik heb trouwens de indruk dat ik meer en meer een kerktorenmentaliteit begin te krijgen. Dat reizen zegt me hoe langsom minder. Vroeger eigenlijk ook al, maar toen vereisten mijn professionele bezigheden dat ik naar het buitenland ging.
Nu, ik eraan denk ben ik eigenlijk nog maar twee keer in het buitenland op vakantie geweest. Eens naar Bali en als jonge tiener naar.....een Spaanse Costa (Calpé)

Deze zomer gaan we enkele dagen naar de kust (Duinbergen) en naar de Ardennen (Fraipont) om even weg te zijn, meer niet.

Derk de Tweede 25 mei 2007 07:28

Nederland staat niet op de lijst! grrrrr :twisted: :evil:

baseballpolitieker 25 mei 2007 11:37

Allé bedankt om mijn landen erop te zetten, en ze liggen nog wel in Europa!:twisted:
Ben van plan deze vakantie een trip te maken van finland door estland, letland, litouwen met eindbestemming polen! En ik vertrek in Duitsland!;-)
Alle hoofdsteden een dag of twee bezoeken...

Djiezes 25 mei 2007 12:01

Ik blijf dit jaar in België: weekje Center Parcs...

vlijmscherp 25 mei 2007 12:05

Duitsland, buurt van Trier, daar wat fietsen en wat wijn proeven.

Kay_ 25 mei 2007 12:05

Thailand in September, familie bezoeken :cheer:
Al veel te lang geleden.

Groot Bakkes 25 mei 2007 12:23

Naar een maat in Spanje (Calpe) voor onbepaalde duur. Als ik nog tijd/geld heb wanneer ik terugkom, Berlijn.

Praetorian 25 mei 2007 12:41

Chicago in het najaar.

evilbu 25 mei 2007 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2683609)
Allé bedankt om mijn landen erop te zetten, en ze liggen nog wel in Europa!:twisted:
Ben van plan deze vakantie een trip te maken van finland door estland, letland, litouwen met eindbestemming polen! En ik vertrek in Duitsland!;-)
Alle hoofdsteden een dag of twee bezoeken...

Wel mijn vader is vroeg begonnen aan zijn trip door Helsinki, en hij zei dat hij het bijna allemaal al gezien had, en in de namiddag moest hij nochtans al naar de luchthaven.:-D Eigenlijk hetzelfde met Kopenhagen, een pleintje, een haventje, een zeemeerminnetje, een torentje, mooi maar je hebt het snel gezien.

PS: als je toch van Litouwen naar Polen staat, waarom niet even langs die exclave Kaliningrad van Rusland staan, gewoon dat staat stoer dat je dan eens in Rusland geweest bent.:twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be