![]() |
Ik vind dat we dat moeten pollen: Di Rupo premier?
Zou u er eigenlijk echt een probleem mee hebben dat de slimste politicus van ons land premier wordt?
|
Ik heb geen problemen met Vandelanotte als premier.
Niet mijn partij, maar wél de intelligentste van de hoop. |
Ik heb absoluut geen probleem met Di Rupo, verre van zelfs. Maar dat heeft niets met goed bestuur of ideologische overeenkomsten te maken, integendeel. Liefst nog met Philip I als staatshoofd!
|
Citaat:
|
NON no nee nein premier!
"dat de slimste politicus" deze woorden geven geen objectieve titelkeuze weer maar de antwoorden zijn dat wel.
Di Rupo liever geen premier omdat hij natuurlijk waal is en de belangen dient van het Waalse volk. Ik denk dat eerder Leterme premier zal worden maar dat zal afhangen van de verkiezingsuitslagen. Voor Vlaanderen kan het tout court geen goede zaak zijn dat Vlamingenhater Di Rupo premier zou worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yep Flupp I die dan nog liefst als een soort vadsige koning zo wat gaat regeren, ;-) |
Ik eis Di Rupo als premier in dit land.
|
en dan inderdaad den Albert op pensioen....
|
Voor mij mag DI Rupo ook premier worden. Dat kan twee gevolgen hebben: ofwel zorgt hij er zeer angstvallig voor dat Vlaanderen niet benadeeld wordt, ofwel doet hij het juist wel en dan is de splitsing in de kortste keren een feit.
|
Ik vind dat er lijfstraffen moeten staan op het maken van subjectieve polls.
|
Ik vind de 4de keuzemogelijkheid nogal flauw.
Je kan toch ook tegen België zijn maar voor democratie. Vooral dan in combinatie met de 3de mogelijkheid 'ja maar ik blijf democraat' erg flauw en subjectief polleke vind ik. De slimste politicus van België is dan blijkbaar niet slim genoeg om Nederlands te leren ? Een vraagje aan C2C : waarom hebt u een foto van een massamoordenaar gekozen als persoonlijk plaatje ? |
Een premier dient perfect tweetalig te zijn en zou eigenlijk ook een behoorlijk mondje Duits moeten praten (kwestie van onze oost-kantons burgers geen onrecht aan te doen). Di Rupo is dit verre van. Uitgaande van dit criterium zal je maar weinig kandidaten vinden in Wallonië. Louis Michel is de enige die op dit criterium aanvaardbaar is.
Het zou natuurlijk mooi zijn moest die premier nog een goede kennis van het engels hebben. |
Ik heb een probleem met regeringsleiders sur tout.
|
di rupo als premier en daerden als minister.sta ik volledig achter.
|
volgens mij gaan de 1miljoen moslims die homo in de gracht gooien
wordt het VB de gedoodverfde candidaat om dit rot dossier op te kuisen en gaan we dan na deze crisis terug met schone lei met een centrumregering verder |
Citaat:
Minister van wat ? Minister van drankaangelegenheden ? |
Dat di rupo het maar wordt kunnen we ons tenminste amuseren!:-D
|
leer eens objectieve polls maken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be