![]() |
Homo gedwongen om twee uur te zwemmen in gracht
Citaat:
Citaat:
Alvast goed dat het parket homofobie niet uitsluit als oorzaak. |
*knip* Ik kan niet wachten.
Niet oproepen tot geweld. |
Wat is het probleem? De allochtonen zagen een autochtoon met een slechte conditie en wouden hem hiermee helpen.
De wereld zou een betere plek zijn moest iedereen zo liefdevol zijn als deze groep jonge allochtonen. |
Kan dit niet worden opgenomen in het Guinnes book of records of zo ?
|
Citaat:
|
Ze zouden die marokkaantjes eens de straat van Gibraltar richting Marokko moeten laten overzwemmen als ze ze vinden.
Misschien nog een bordje rond hun nek binden "ik ben homofiel", zodat ze warm onthaald worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
VB'ers en andere extreem rechts gezinden zullen ongetwijfeld dit incident recupereren voor hun anti-allochtonen propaganda. Ik hoop dat ze zich ten volle rekenschap geven van het feit dat ze met hun onverdraagzame en stigmatiserende uitspraken over homo's zelf actief dit soort uitspattingen in de hand werken.
Wat die jongens hebben gedaan valt sterk te veroordelen en komt op conto van hun persoonlijke verantwoordelijkheid, maar wat groeperingen als het VB doen, namelijk bevolkingsgroepen continu tegen elkaar opzetten (in dit geval Marokkanen en homo's) speelt zeker een katalyserende rol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat laatste is werkelijk een krasse uitspraak. Doki zegt hier dus dat Marokkanen homo's lastig vallen omdat ze daartoe opgehitst worden door het VB. Kan hij die vulgaire bewering staven ? Opmerkelijk ook dat Doki - en bij uitbreiding alle poco's - er als de kippen bij zijn om in het geval van zulke 'incidenten' de persoonlijke verantwoordelijkheid van de daders snel te onderlijnen. In het omgekeerde geval, waarin autochtonen hetzelfde zouden uitsteken met een allochtoon slachtoffers, keren de poco's hypocriet hun kar, en is er geen sprake meer van persoonllijke verantwoordelijkheid maar zijn alle Vlamingen racistisch, of is een deel van de gemeenschap, in casu de VB-ers, verantwoordelijk. Opvallend toch hoe 'links' zich altijd geroepen voelt om het allochtone schorum te verdedigen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees dat dit incident (het zoveelste) waarbij Marokkanen een weerloos iemand mishandelen nog wel eens een staartje zou kunnen krijgen.
Een vriend van mij is ook door zo'n groep in elkaar geslagen. En waarom? Hij is half-Indo en lijkt qua uiterlijk op een Marokkaan, maar is dat dus niet. Reden genoeg om hem helemaal in elkaar te beuken. |
Citaat:
'Die' jongens hebben, in tegenstelling tot heel wat anderen, geluk gehad dat 'die' auto hen voor erger heeft behoed. :> |
Citaat:
|
Ik dacht al dat ze sporten verplicht zouden maken.
|
Citaat:
Hier noemen ze dergelijke bagatellen (bus) 'incidenten'. Toch als er een 'verkeerde' dode bij valt.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be