![]() |
Hoeveel huisdieren heb je?
Ik ben eens benieuwd hoeveel huisdieren mijn medeforummers hebben, ik heb er geen enkel.
|
Euh....+/-55
6 vissen 2 katten 8 schapen 10 hanen 25 hennen 2 ganzen (en een paar in de maak?) 2 eenden (en een ezel of twee om voor alles te zorgen:lol: ) |
Eén kip. Drie grote konijnen, en -ik schat ruwweg- een tiental kleine konijntjes.
|
0, tot mijn spijt.
|
Ik heb een hond.
Maar hij telt wel voor tien... |
1 x boerenfox, Roxy
1x poes, Sissie 2x konijnen, Dropje en Stump Verder zorg ik min of meer voor Boris, een Hollandse Herder, die echter niet van mij is, maar van iemand met een afnemende gezondheid. Ik had hem graag in huis willen nemen, maar mijn vrouw ziet dat niet zitten. |
1 kat
12 Koi Vissen 1 pa |
Mijn kat, Nestor.
|
Alleen een kat.
|
2 katten en 1 kip.
|
2 honden en een kat. (3 huisdieren) en ook nog...
2 geiten, 4 eenden, een hangbuikzwijn en enkele kippen. Hier is mijn laatste aanwinst, Joske de mopshond :cheer: ![]() |
Nul.:-(
Maar als je de katten van de in mijn straat meetelt misschien zelfs tien.:-) Voor die beesten zijn "huis" en "thuis" vage begrippen. 's Nachts is de straat van hen. |
Citaat:
|
Dieren in huis pakken? Ik heb gisteren een spin gepakt en ze uit het huis gezet, ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw, ik heb 2 katten rondlopen bij mij thuis.
Jens, een kater waarbij zelfs Garfield verbleekt kwa luiheid en vraatzucht. En Hermelien een kattin die niet kan verdragen dat Jens de ganse dag slaapt. |
Citaat:
Joske ziet zéér goed,hoor.:-) |
Geen enkel huisdier :cheer:
Aangezien ik niet veel thuisben is dit misschien ook het beste ;-) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be