![]() |
Nachtploeg Opel Antwerpen richt vernielingen aan in fabriek
Citaat:
Citaat:
Grappig dat mensen dan verontwaardigd reageren als bedrijfsleiders reeds voor de bekendmaking van de maatregelen, hun matriaal verplaatsen... De mensen die deze vernielingen hebben aangericht zullen natuurlijk vrijuit gaan. Vandalisme op de werkvloer zal wel getolereerd worden onder het mom van het heilige stakingsrecht.</STRONG></EM></U></I></B> |
buitengooien dat krapuul....
|
Ik vind het triestig. Vandalisme kan nooit goedgepraat worden.
|
Dat noem ik nu eens democratie.
Typisch, maar toch... |
Als de vakbonden niet dringend die abnormalen verwijderen uit hun organisaties, brengen ze de belangen van hun leden en de andere werknemers in het gevaar...
Men moet dringend cappen met dat capuul... Dat steeds minder mensen begrip opbrengen voor de bonden is wel niet meer dan logisch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vakbonden zijn weer eens goed bezig... Vooral omdat ze niets tegen dat janhagel ondernemen en het ook niet veroordelen. In Polen, Slovakije, Roemenië, Bulgarije... staan evenwel duizenden mensen op een baan te wachten die ze met veel plezier zullen opnemen, zonder keet te schoppen. |
Citaat:
|
Ik heb geen probleem met gerechtvaardigde stakingen. Maar vernielingen aanbrengen is je eigen positie zeer veel schade aanbrengen. De productiemiddelen plat leggen is één ding, ze vernietigen is gewoonweg dom. Als ik in de schoenen stond van de bestuurders van Opel Antwerpen, ik smeet elke vandaal buiten.
|
Citaat:
|
Als er partijen zijn die Roberto D'Orazio als het symbool van de arbeider nemen, dan weet men het wel...
Die partijen streven niet naar het belang van de werknemer, maar naar vernietiging van onze economie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg werknemers die goed genoeg beseffen dat vernielingen aanbrengen enkel hun eigen de das omdoet, en die goed genoeg weten dat die ontslagen terecht zijn. |
de mensen hebben geen respect meer voor den arbeid!! :evil:
vroeger deden de mensen nog overuren en beseften ze dat het allemaal ni zo simpel was, met trots!! |
Citaat:
Als ik binnen mijn bedrijf opzettelijk dingen kapot ga maken lig ik binnen no time op straat.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat je dat toch door hebt, hé? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be