Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Gratis zwemlessen voor homosexuelen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90049)

circe 25 mei 2007 11:23

Gratis zwemlessen voor homosexuelen.

Na het voorstel om homosexuelen gratis te leren zweefvliegen (voor of na steniging) van de hoogste minaret, nu ook reeds de gratis zwemlessen in Nederland:

Marokkanen gooien homo in het water

AMSTERDAM - Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer gisternacht in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark in de hoofdstad laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden.

"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.

Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."

Doodsangst
Het slachtoffer is volledig ingestort. " Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.

Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."

Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."

Telegraaf

Ze bedoelden het vast goed zullen we maar denken. In eerste instantie wouden ze die man waarschijnlijk gewoon gratis zwemles geven totdat hij vervelende dingen begon te roepen waardoor de zwemlessen uitmondden in een sociaal protest.

Truder 25 mei 2007 12:08

Dit is een mooi voorbeeld van een multicultureel samenwerkingsverband.
De drie Marokkanen smijten de homo en die moet alleen nog landen. Mooi toch dat samenwerken, niet?

Herr Oberst 25 mei 2007 15:51

Waar blijft de reactie van Raf de Homo? Die is er anders als de kippen bij als het om zulke berichten gaat.

gladiator 25 mei 2007 21:30

Het komt omdat ze niet alle kansen krijgen in onze maatschappij!

Hoe zou je zelf zijn als je altijd maar als vreemdeling bekeken wordt, als crimineel bestempeld wordt en ze over je geloof liggen te zeiken?

Eigenlijk zijn het vrijheidsstrijders, deze jonge gasten!

Zo, dat klinkt progressief genoeg dacht ik :)

PS: waar is Bartje de homofiele VB hater nu? Hij gaat namelijk liever op stap met deze gasten...

Raven 25 mei 2007 21:31

mooi initiatief.

Een uur sport per week is al merkbaar op jaarbasis. Dus homo's, zeker meedoen... sport is belangrijk in je strijd tegen Aids :thumbsup:

Truder 25 mei 2007 22:06

Ik denk dat ze al aan het oefenen zijn om te landen.
Dit prentje komt van een flickr site, het zal dus wel waar zijn zeker?

daiwa 25 mei 2007 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2684208)
Waar blijft de reactie van Raf de Homo? Die is er anders als de kippen bij als het om zulke berichten gaat.

Rafke zit met een dilemma.
Langs ene kant moet hij homo's haters aanvallen maar dat houd dan weer in dat hij daarmee ook, hij als moslimknuffelaar, zijn vriendjes zou moeten aanvallen. :lol:

Truder 25 mei 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2684944)
Rafke zit met een dilemma.
Langs ene kant moet hij homo's haters aanvallen maar dat houd dan weer in dat hij daarmee ook, hij als moslimknuffelaar, zijn vriendjes zou moeten aanvallen. :lol:

Een haat-liefde verhouding dus.
SM is mischien de oplossing "Oh.... jij stoute homohater, ik geef je wat kletsen op je billen. Jhaaaa.. roep maar op allah..."

Savatage 25 mei 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 2684952)
Een haat-liefde verhouding dus.
SM is mischien de oplossing "Oh.... jij stoute homohater, ik geef je wat kletsen op je billen. Jhaaaa.. roep maar op allah..."

:lol:

Apocalyps 25 mei 2007 22:51

Die heeft wat meer geluk gehad dan Sébastien Nouchet.

Enter 25 mei 2007 23:05

Met alle commentaren van een bepaalde strekking heb ik deze ranglijst:

Autochtone Vlamingen
Autochtone Walen
Nieuwe belgen met een blank kleurtje
Migranten met een blank kleurtje
Homo's
Nieuwe Belgen met een bruin kleurtje
Migranten met een bruin kleurtje
SPA-leden
Spirit-leden

circe 26 mei 2007 10:32

Hier een prachtig staaltje van politiek-correcte berichtgeving.

Lees eerst het bericht van de Telegraaf, vervolgens het bericht van de Volkskrant en als laatste AT5... En zie hoe 'problemen' als sneeuw voor de zon verdwijnen..

Telegraaf

Volkskrant

AT5 (Hier is de man zelfs geen homo meer!!)

Raven 26 mei 2007 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2685460)
Hier een prachtig staaltje van politiek-correcte berichtgeving.

Lees eerst het bericht van de Telegraaf, vervolgens het bericht van de Volkskrant en als laatste AT5... En zie hoe 'problemen' als sneeuw voor de zon verdwijnen..

Telegraaf

Volkskrant

AT5 (Hier is de man zelfs geen homo meer!!)

prachtig :lol::lol::lol::lol:

Ke Nan 26 mei 2007 11:57

Dubbel :-D

luc broes 26 mei 2007 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2684208)

Raf wil zich niet moeien in voorvallen van een buitenlandse natie.
Tenzij Polen natuurlijk.

Raf 26 mei 2007 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 2685719)
Raf wil zich niet moeien in voorvallen van een buitenlandse natie.
Tenzij Polen natuurlijk.

Raf beperkt zich liever tot één discussie over hetzelfde onderwerp, in dit geval de eerste die er over opgestart werd in de juiste forumcategorie: http://forum.politics.be/showthread.php?t=90043

Mag dat?

Truder 26 mei 2007 16:04

Eigenlijk wel straf dat geen enkele Vlaamse krant de moeite neemt dit incident te vermelden. Is dat nu omdat er allochtonen bij betrokken zijn, of is het omdat ze de jacht op homo's niet zo erg vinden?

AdrianHealey 26 mei 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 2686191)
Eigenlijk wel straf dat geen enkele Vlaamse krant de moeite neemt dit incident te vermelden. Is dat nu omdat er allochtonen bij betrokken zijn, of is het omdat ze de jacht op homo's niet zo erg vinden?

Lol?
Dit is een geval in Nederland van homofielen pesten.

En je vraagt je af waarom het niet in een Vlaamse krant komt?
Mss omdat het een fait divers is?

Truder 26 mei 2007 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2686201)
Lol?
Dit is een geval in Nederland van homofielen pesten.

En je vraagt je af waarom het niet in een Vlaamse krant komt?

Mijn fout het stond wel in de Vlaamse kranten, HLN heeft het bericht gepost.

Citaat:

Mss omdat het een fait divers is?
Als het nu 3 skinheads waren geweest, had het dan nog een fait divers geweest?

Lincoln 26 mei 2007 16:56

Die jongeren hebben gewoon een andere soort van humor...come on !!! "laat je ballen zien"... :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be