Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Prostituee zet valse klanten te kijk op internet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90051)

Blackwidow 25 mei 2007 12:15

Prostituee zet valse klanten te kijk op internet

Dit is nu eens hilarisch. Schending van privacywet, maar niemand durft klacht in te dienen :-D :-D

ANTWERPEN - Hotmarijke, een prostituee uit Antwerpen, neemt het niet dat klanten een afspraak maken en dan niet opdagen. De namen van de onwillige mannen heeft ze - met telefoonnummer - op haar website gezet.
Hotmarijke is een van de meest besproken prostituees uit het Antwerpse. Nu heeft ze een zogenaamde 'fakerslijst' op het internet geplaatst. Op de lijst staan 65 mannen, bezoekers van Hotmarijke. Of beter gezegd: mannen die de intentie hadden Hotmarijke een bezoek te brengen, een afspraak maakten, maar uiteindelijk niet kwamen opdagen. 'Dit gaat in tegen pijn principes', stelt Hotmarijke. 'Een afspraak is een afspraak, die kom je ook na.'

De mannen die zich daar niet aan houden, zullen het geweten hebben. Naam, telefoonnummer en datum van gepland maar niet plaatsgevonden bezoek staan open en bloot op de lijst. We belden enkele van de nummers, kregen eerst vriendelijk gehoor, tot we vertelden waarvoor we belden. Gestommel of gevloek en de telefoon werd toegesmeten.

Peter Van den Eynde van de privacycommissie laat er geen twijfel over bestaan: zomaar mensen met naam en telefoonnummer op het internet zetten, mag niet. 'Maar er moet eerst iemand een klacht indienen, waarbij je je kenbaar moet maken.'

U raadt het al, er is nog geen klacht binnengekomen tegen Hotmarijke.(tv)

Kay_ 25 mei 2007 12:18

Dit is echt hilarisch, in de humo is er een lichte rel onstaan tussen Hot Marijke en Freddy De Kerpel.
Nu heeft er ook nog iemand anders op ingepikt.

Hilarische lezersbrieven!

evilbu 25 mei 2007 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2683693)
Dit is echt hilarisch, in de humo is er een lichte rel onstaan tussen Hot Marijke en Freddy De Kerpel.

Inderdaad, het is allemaal begonnen toen iemand in een interview in HUMO haar een "varkentje" heeft genoemd, waarna zij zichzelf ophempelde in een brief, en waarna anderen vervolgens haar bakken kritiek gaven.:lol:
http://www.hotmarijke.be/ 8O (zestalige website, Nederlands wel dubbel geteld en dan nog eens Antwaarps als derde)

fox 25 mei 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2683693)

Freddy De kerpel eet geen honing, hij kauwt bijen

Freddy De kerpel heeft geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is

Freddy de Kerpel moet nooit het gras afdoen, het durft niet te groeien.

Humo kost nu al een tijdje 2 euro en tien cent. Maar Freddy betaalt nog steeds 80 frank voor zijn Humo aan zijn krantenboer.

Freddy De Kerpel gééft geen voorrang van rechts, hij IS de voorrang van rechts.

Freddy De Kerpel kan een draaideur achter zich dichtslaan.

Superman heeft een pyjama van Freddy De Kerpel.

Freddy De Kerpel heeft geen last van de smog. Hij houdt gewoon een paar dagen zijn adem in.

Eén zwaluw maakt nog geen lente, Freddy De Kerpel zal hierover beslissen

Toen Jezus zei "Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen", wist hij niet dat Freddy De Kerpel ook aanwezig was.

Freddy De Kerpel zal nooit een woord verkeerd spellen. De Van Dale zal zich wel aanpassen.

Als Freddy seks heeft met een man, dan is dit niet omdat hij homo is, maar omdat hij alle vrouwen al gehad heeft

Freddy De Kerpel heeft geen melk in de frigo staan, hij wringt 's morgens een koetje uit.

Freddy De Kerpel gaat niet vissen, hij zwemt met open mond.

Kay_ 25 mei 2007 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2683813)
Freddy De kerpel eet geen honing, hij kauwt bijen

Freddy De kerpel heeft geen horloge, hij bepaalt zelf hoe laat het is

Freddy de Kerpel moet nooit het gras afdoen, het durft niet te groeien.

Humo kost nu al een tijdje 2 euro en tien cent. Maar Freddy betaalt nog steeds 80 frank voor zijn Humo aan zijn krantenboer.

Freddy De Kerpel gééft geen voorrang van rechts, hij IS de voorrang van rechts.

Freddy De Kerpel kan een draaideur achter zich dichtslaan.

Superman heeft een pyjama van Freddy De Kerpel.

Freddy De Kerpel heeft geen last van de smog. Hij houdt gewoon een paar dagen zijn adem in.

Eén zwaluw maakt nog geen lente, Freddy De Kerpel zal hierover beslissen

Toen Jezus zei "Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen", wist hij niet dat Freddy De Kerpel ook aanwezig was.

Freddy De Kerpel zal nooit een woord verkeerd spellen. De Van Dale zal zich wel aanpassen.

Als Freddy seks heeft met een man, dan is dit niet omdat hij homo is, maar omdat hij alle vrouwen al gehad heeft

Freddy De Kerpel heeft geen melk in de frigo staan, hij wringt 's morgens een koetje uit.

Freddy De Kerpel gaat niet vissen, hij zwemt met open mond.

:rofl: :rofl:
Heerlijk, staan die lezersbrieven eigenlijk nergens online te lezen?

Monocle 25 mei 2007 13:47

Wat een lelijk wijf (sorry dames) is die hotmarijke

Zyp 25 mei 2007 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow (Bericht 2683687)
Dit is nu eens hilarisch. Schending van privacywet, maar niemand durft klacht in te dienen :-D :-D

ANTWERPEN - Hotmarijke, een prostituee uit Antwerpen, neemt het niet dat klanten een afspraak maken en dan niet opdagen. De namen van de onwillige mannen heeft ze - met telefoonnummer - op haar website gezet.
Hotmarijke is een van de meest besproken prostituees uit het Antwerpse. Nu heeft ze een zogenaamde 'fakerslijst' op het internet geplaatst. Op de lijst staan 65 mannen, bezoekers van Hotmarijke. Of beter gezegd: mannen die de intentie hadden Hotmarijke een bezoek te brengen, een afspraak maakten, maar uiteindelijk niet kwamen opdagen. 'Dit gaat in tegen pijn principes', stelt Hotmarijke. 'Een afspraak is een afspraak, die kom je ook na.'

De mannen die zich daar niet aan houden, zullen het geweten hebben. Naam, telefoonnummer en datum van gepland maar niet plaatsgevonden bezoek staan open en bloot op de lijst. We belden enkele van de nummers, kregen eerst vriendelijk gehoor, tot we vertelden waarvoor we belden. Gestommel of gevloek en de telefoon werd toegesmeten.

Peter Van den Eynde van de privacycommissie laat er geen twijfel over bestaan: zomaar mensen met naam en telefoonnummer op het internet zetten, mag niet. 'Maar er moet eerst iemand een klacht indienen, waarbij je je kenbaar moet maken.'

U raadt het al, er is nog geen klacht binnengekomen tegen Hotmarijke.(tv)

Komt ervan he...

waarschijnlijk allemaal mannen die eerst 'reserveren' en DAN pas de site es checken... :lol: :lol: :lol:

BigF 25 mei 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2683883)

toch nog ene die het gezien heeft

Derk de Tweede 25 mei 2007 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2683883)

Zeg dat wel.
Ik zou meteen vluchten als haar naakt voor me zag staan.

Boadicea 25 mei 2007 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2684777)
Zeg dat wel.
Ik zou meteen vluchten als haar naakt voor me zag staan.

Je zou er van schrikken hoeveel vrouwen er geen fortijn voor over hebben om er goedkoop uit te zien.

Boadicea 25 mei 2007 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2683738)
Inderdaad, het is allemaal begonnen toen iemand in een interview in HUMO haar een "varkentje" heeft genoemd, waarna zij zichzelf ophempelde in een brief, en waarna anderen vervolgens haar bakken kritiek gaven.:lol:
http://www.hotmarijke.be/ 8O (zestalige website, Nederlands wel dubbel geteld en dan nog eens Antwaarps als derde)

Seg, ik ken die precies ergens van. Is die ni ooit op Jambers geweest of zoiets?

Mitgard 25 mei 2007 20:57

lekker wijf is dat.
hoeveel kost die? :-P

Boadicea 25 mei 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2684806)
lekker wijf is dat.

Bel haar eens op, maar kijk uit als je een afspraak maakt ...

Mitgard 25 mei 2007 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2684810)
Bel haar eens op, maar kijk uit als je een afspraak maakt ...

ik denk dat ik gewoon op haar fototjes ga rukken.

Boadicea 25 mei 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2684817)

Dat is inderdaad goedkoper en je loopt minder kans dat binnenkort heel het forum je opbelt.;-)

evilbu 25 mei 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2684877)
Dat is inderdaad goedkoper en je loopt minder kans dat binnenkort heel het forum je opbelt.;-)

Pas op, dat mens is absoluut niet te vertrouwen denk ik! Alle mensen in Humo zijn doodsbang om met hun naam te ondertekenen.:twisted:

Jazeker 26 mei 2007 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2684806)
lekker wijf is dat.

Ik wist niet dat je het in die sector moest zoeken eigenlijk.

Vorenus 26 mei 2007 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2684792)
Seg, ik ken die precies ergens van. Is die ni ooit op Jambers geweest of zoiets?

P-magazine

Tina 26 mei 2007 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2684817)

Vergeet geen foto te nemen en die naar cum on me te sture

Derk de Tweede 26 mei 2007 07:53

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ik denk dat ik gewoon op haar fototjes ga rukken

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tina (Bericht 2685169)
Vergeet geen foto te nemen en die naar cum on me te sture

Tina toch! 8O
Ik dacht dat jij een net meisjes was! :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be