![]() |
Amerikaanse luchtmacht levert oorlogsmateriaal af in Libanon
Citaat:
Waar zitten nu de sch**tlaarzen van de VN en de rest van het politiek universum? Heb ik al één politicus de vraag horen stellen of dit wel een goeie zet is? Foei, vertegenwoordigers van het volk, mij vertegenwoordigt ge in ieder geval niet! |
Gewoon een legale vorm van hulp aan een land dat wordt bedreigt door terroristen. Of mag Libanon zich soms niet verdedigen tegen zulke extremisten. Nu heeft Libanon een extra troef om te onderhandelen. (Lees, mijn voorwaarden of de 70 druivekes.)
|
Citaat:
|
Waarom zouden de VS de Libanese regering niet mogen steunen? Het noorden van Libanon, de vluchtelingkampen worden al belaagd door de Syriërs. Je moet een beetje weten wat je wilt hé. Wat is nu eigenlijk jou probleem ? Eerst weten waarover je praat.
|
Citaat:
Wat is er nu mis mee dat Amerika bommen aan Libanon geeft om zich te verdedigen? Zover dat ik weet is wapenhandel tussen 2 naties niet verboden. |
Citaat:
Al de rest is politiek, vertegenwoordiging van belangen, eigenbelang en egoïsme. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je weet dat het de V.S. was die een aantal jaar geleden zo aan het roepen was dat er veel te veel wapens aan het midden-oosten werden verkocht... Bekijk daarna maar eens de statistieken over welke landen daar het meeste verkocht hebben. Beetje hypocriet dan. |
Citaat:
Wat ik wil is wat de meeste mensen willen - leven, en dan nog liefst in relatieve vrijheid. Mijn probleem is hoe dat doel dichterbij kan komen door mensen uit te moorden. |
Citaat:
|
Citaat:
8-) ieder bemoeit zich vooral met zijn eigen zaken in zijn eigen hof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik alvast wel. Europa kan je ook hypocriet noemen omdat ze wel veel blabla verkopen, maar als het erop aan komt laten ze de actie aan de V.S. over, welke actie het dan ook is. |
Citaat:
|
Citaat:
Slaap ze! |
Citaat:
Welterusten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be