![]() |
dubbelnicks
moderators,
ik las in k&k dat jullie weten wie dubbelnicks heeft. Aangezien dit niet echt netjes is (ze kunnen twee maal stemmen in posts, ze kunnen elkaar gelijk geven in discussies), vind ik dat iedereen het recht heeft te weten wie wie allemaal is. Is het misschien mogelijk dat hier de lijst komt van alle personen die jullie gevonden hebben die een dubbelnic hebben. vb. duveltje382 - Tony46 ... |
Geachte
We publiceren geen lijsten over dubbelnicks, of eender welke materie die privacy gerelateerd is. Alle info die wij hebben blijft onder de moderatie. Indien er sprake is van misbruik zullen wij op eigen initiatief ingrijpen. Mvg Pieter Vandoorne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en u zegt dat u die NOOIT gebruikt? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog ff aan duvelke,je kan steeds het driehoekje gebruiken indien ik iets fout moest doen,en alzo kan je de moderators inlichten
Tot zo ver stel ik het op prijs dat U mij niet persoonlijk zou aanvallen :evil: |
Citaat:
Ik was immers een tijd terug geregistreerd (maar niet lang actief geweest) en toen ik terug wou 'meespelen' kende ik het paswoord niet meer. En de link om het paswoord opnieuw op te vragen, werkte niet (hetgeen ik overigens heb gesignaleerd aan de moderatie). Vandaar: een dubbelnick, waarvan ik de eerste niet meer gebruik. |
Kan er door de mod's niet 1 van de 2 nicks verwijderd worden, ze weten toch wie er allemaal een dubbelnick heeft. Dit zou volgens mij het meest logische zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik nam jou als voorbeeld omdat jij het eerlijk toegaf dat je een dubbelnick had. Respect trouwens dat je het toegeeft !! Als meerdere mensen dat nu eens zouden doen e ;) |
Zouden oliepiek en kaatd ook een dubbelnick hebben? :-P
|
Citaat:
Ik denk dat CC hier wel geen vreemde is hé ;) |
Citaat:
|
Raf=Jazeker
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er ook meer dan 2 hebben e. Je kan met "meer" mensen argumenteren. |
Citaat:
Citaat:
|
Breydel?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be