![]() |
Stefan van CAP
Los van eerder welke partij jij zou kiezen,zou jij op een persoon als Stefan Roumen alias De Limburgse Leeuw kunnen kiezen Zo ja waarom?
|
Ik zeker want hij heeft vorig jaar bewezen wat hij voor de armoede betekent samen met Driewerf trouwens ;)
|
Te lelijk.
|
Citaat:
Maar ik verzeker U dat hij nen erg slimme tist is die wij in de politiek nodig hebben;-) |
nop.
Hun partijprogramma is een grap. 32 urenweek met behoud van loon en nieuwe aanwervingen.... Dat is eerder voor in de brief naar sinterklaas, niet naar de kiezers. |
Citaat:
|
Stefan is al een tijd geen vws lid meer juist omwille van de bedenkelijkheid van de vws ideologie.Hij is trouwens niet de enig die toen uit het vws stapte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is die VWS sekte dan juist? En waarom is hun ideologie bedenkelijk, in tegenstelling tot het CAP-communisme? :roll:
|
Citaat:
http://vierdewereldsyndicaat.org/ |
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=4]"De wereld is van iedereen, we dienen haar waarde te delen!" [/SIZE](Maar de anderen moeten maar werken om ons van die waarde te laten profiteren? :roll:)[SIZE=4] [/SIZE] |
Citaat:
Ik zou eerder pleiten voor een basiswerkweek van 36 uur (4 volle + 1 halve dag). Iedere werkgever is verplicht deze basiswerkweek te respecteren. Meer werken kan wel, maar enkel als de werknemer hiermee akkoord is. Ontslag om deze reden zou in een solidaristisch Diets Rijk de werkgever wel eens heel erg pijn kunnen doen (misschien wel letterlijk). Zou ik voor die Stefan niet kunnen kiezen. Wel zeg nooit nooit uiteraard, maar voorlopig niet. Radicaal links in Vlaanderen houdt teveel vast aan het corrupte PS systeem van Wallonië, die de gewone werkmens of werkloze zeker niet ten goede komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n arrogant stuk anti-volksnationalist zou nooit op mijn stem kunnen rekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be