Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Stefan van CAP (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90082)

duveltje382 26 mei 2007 09:26

Stefan van CAP

Los van eerder welke partij jij zou kiezen,zou jij op een persoon als Stefan Roumen alias De Limburgse Leeuw kunnen kiezen Zo ja waarom?

duveltje382 26 mei 2007 09:37

Ik zeker want hij heeft vorig jaar bewezen wat hij voor de armoede betekent samen met Driewerf trouwens ;)

jurgen79 26 mei 2007 10:10

Te lelijk.

duveltje382 26 mei 2007 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2685430)
Te lelijk.

Op gebied van uiterlijkheid moet ik U gelijk geven:-P
Maar ik verzeker U dat hij nen erg slimme tist is die wij in de politiek nodig hebben;-)

Raven 26 mei 2007 10:22

nop.

Hun partijprogramma is een grap.

32 urenweek met behoud van loon en nieuwe aanwervingen.... Dat is eerder voor in de brief naar sinterklaas, niet naar de kiezers.

Brandaan 26 mei 2007 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2685378)
Los van eerder welke partij jij zou kiezen,zou jij op een persoon als Stefan Roumen alias De Limburgse Leeuw kunnen kiezen Zo ja waarom?

Nee nooit, aangezien hij mede-oprichter is van het Vierde Wereldsyndicaat. Ik weet verder niks van de persoon zelf, maar gezien de bedenkelijkheid van het vws zal ik nooit op de persoon kunnen stemmen.

guerin 26 mei 2007 10:31

Stefan is al een tijd geen vws lid meer juist omwille van de bedenkelijkheid van de vws ideologie.Hij is trouwens niet de enig die toen uit het vws stapte.

duveltje382 26 mei 2007 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2685455)
Stefan is al een tijd geen vws lid meer juist omwille van de bedenkelijkheid van de vws ideologie.Hij is trouwens niet de enig die toen uit het vws stapte.

Idd querin,wij beiden kunnen het weten hé ;-)

guerin 26 mei 2007 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2685459)
Idd querin,wij beiden kunnen het weten hé ;-)

jow

Brandaan 26 mei 2007 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2685455)

Vergeet mijn opmerking dan maar.;-)

Patriot! 26 mei 2007 11:41

Wat is die VWS sekte dan juist? En waarom is hun ideologie bedenkelijk, in tegenstelling tot het CAP-communisme? :roll:

duveltje382 26 mei 2007 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2685580)
Wat is die VWS sekte dan juist? En waarom is hun ideologie bedenkelijk, in tegenstelling tot het CAP-communisme? :roll:

Mss zelf eens op ondekkingsreis gaan hé
http://vierdewereldsyndicaat.org/

Brandaan 26 mei 2007 11:45

Citaat:

Het VWS doet zichzelf als beschermer van de armen voor, maar het is niet meer dan een clubje werkweigeraars. Het CAP lijkt me ondanks hun soms dubieuze standpunten toch wel een stuk oprechter.

Patriot! 26 mei 2007 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2685590)
Het VWS doet zichzelf als beschermer van de armen voor, maar het is niet meer dan een clubje werkweigeraars. Het CAP lijkt me ondanks hun soms dubieuze standpunten toch wel een stuk oprechter.

Als dat militante werkonwilligen zijn dan is hun slogan toch wel zéér cynisch:

[SIZE=4]"De wereld is van iedereen, we dienen haar waarde te delen!"

[/SIZE]
(Maar de anderen moeten maar werken om ons van die waarde te laten profiteren? :roll:)[SIZE=4]
[/SIZE]

Max van Dietschland 26 mei 2007 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2685442)
nop.

Hun partijprogramma is een grap.

32 urenweek met behoud van loon en nieuwe aanwervingen.... Dat is eerder voor in de brief naar sinterklaas, niet naar de kiezers.

32 uren werkweek is inderdaad niet echt haalbaar.

Ik zou eerder pleiten voor een basiswerkweek van 36 uur (4 volle + 1 halve dag). Iedere werkgever is verplicht deze basiswerkweek te respecteren.

Meer werken kan wel, maar enkel als de werknemer hiermee akkoord is. Ontslag om deze reden zou in een solidaristisch Diets Rijk de werkgever wel eens heel erg pijn kunnen doen (misschien wel letterlijk).

Zou ik voor die Stefan niet kunnen kiezen. Wel zeg nooit nooit uiteraard, maar voorlopig niet. Radicaal links in Vlaanderen houdt teveel vast aan het corrupte PS systeem van Wallonië, die de gewone werkmens of werkloze zeker niet ten goede komt.

Patriot! 26 mei 2007 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2685784)
32 uren werkweek is inderdaad niet echt haalbaar.

Ik zou eerder pleiten voor een basiswerkweek van 36 uur (4 volle + 1 halve dag). Iedere werkgever is verplicht deze basiswerkweek te respecteren.

Meer werken kan wel, maar enkel als de werknemer hiermee akkoord is. Ontslag om deze reden zou in een solidaristisch Diets Rijk de werkgever wel eens heel erg pijn kunnen doen (misschien wel letterlijk).

Zou ik voor die Stefan niet kunnen kiezen. Wel zeg nooit nooit uiteraard, maar voorlopig niet. Radicaal links in Vlaanderen houdt teveel vast aan het corrupte PS systeem van Wallonië, die de gewone werkmens of werkloze zeker niet ten goede komt.

Mooi toch, hoe extreem-links en extreem-rechts elkaar steeds weer vinden in hun haat tegen de vrijheid. :roll:

driewerf 26 mei 2007 13:21

Citaat:

CAQP is niet communistisch. En als communist en CAP-lid kan ik het weten.

Metternich 26 mei 2007 13:22

Zo'n arrogant stuk anti-volksnationalist zou nooit op mijn stem kunnen rekenen.

duveltje382 26 mei 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2685803)
Zo'n arrogant stuk anti-volksnationalist zou nooit op mijn stem kunnen rekenen.

Ik krijg zo een kleine indruk dat er mensen liever jou soort stemmen niet moeten,waar IK zeker één van ben .....

Patriot! 26 mei 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2685814)
Ik krijg zo een kleine indruk dat er mensen liever jou soort stemmen niet moeten,waar IK zeker één van ben .....

Gelukkig dat jij niet opkomt hé... zo potentiele kiezers afsnauwen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be