Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Stop Islamhaat Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90099)

Bianca 26 mei 2007 15:16

Stop Islamhaat Vlaams Belang

Het Vlaams Belang lanceert volgende week de campagne 'Zonder Jihad Straat'. Naar eigen zeggen om de toenemende islamisering van Antwerpen aan de kaak te stellen.

Bij het initiatief horen folders, die vanaf 1 juni zullen gebust worden, en straatnaambordjes. Het eerste zal Filip Dewinter volgende week woensdag symbolisch ophangen op de hoek van de Turnhoutsebaan met de Eliaertstraat in Borgerhout.

Met het initiatief wil VB de aandacht vragen voor het immigratievraagstuk dat volgens de partij prioriteit nummer een moet zijn voor de volgende federale regering. Het Belang stelt alvast een tienpuntenplan voor om de islamisering te stoppen.

De intenties van Filip Dewinter zijn duidelijk; aanzetten tot racisme,discriminatie, haat, en geweld. Filip Dewinter provoceert de Islamitische jongeren in Borgerhout. Bij deze wil ik een oproep lanceren om jullie waardig te gedragen, en enkel het bord te vernietigen.

salaam alaikum;-)

Herr Oberst 26 mei 2007 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca (Bericht 2686084)
De intenties van Filip Dewinter zijn duidelijk; aanzetten tot racisme,discriminatie, haat, en geweld. Filip Dewinter provoceert de Islamitische jongeren in Borgerhout. Bij deze wil ik een oproep lanceren om jullie waardig te gedragen, en enkel het bord te vernietigen.

Fout. De intentie van Filip Dewinter is de toenemende islamisering van Antwerpen aan de kaak stellen. Overigens vraag ik me af waarom u oproept om een bord met het opschrift "zonder jihad straat" te vernietigen.

Bianca 26 mei 2007 15:23

Omdat ik niet uw persoonlijke interpretatie van de feiten deel

Herr Oberst 26 mei 2007 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca (Bericht 2686105)
Omdat ik niet uw persoonlijke interpretatie van de feiten deel

Mijn post was geen "persoonlijke interpretatie" van de feiten, mijn post gaf enkel de feiten weer.

Zwartengeel 26 mei 2007 15:27

http://www.n-va.be/programma/nieuws/...ail.asp?ID=235

circe 26 mei 2007 15:29

wat is er verkeerd aan het bord "zonder jihad straat"?????

Is het nog toegestaan aan ongelovige kaffers om een probleempje te hebben met de islamitische jihad? Moeten we ons gewoon een kopje kleiner laten maken zonder tegenpruttelen of zo? U zegt het maar hoor.

Wel leuk dat U erbij vermeldt:

Citaat:

Bij deze wil ik een oproep lanceren om jullie waardig te gedragen, en enkel het bord te vernietigen.
8O 8O

Ik ga maar al ineens veronderstellen dat noch de staatsveiligheid nog Youssef LeBlanc met zulke oproepen een probleem hebben zeker?

TommyMax2 26 mei 2007 15:33

Hoe denkt de SPa over personeelsleden van de stad met een hoofddoek?

Raf 26 mei 2007 15:36

Citaat:

De intenties van Filip Dewinter zijn duidelijk; aanzetten tot racisme,discriminatie, haat, en geweld. Filip Dewinter provoceert de Islamitische jongeren in Borgerhout.

Dat is inderdaad duidelijk. Het is overigens altijd al de bedoeling geweest van het Vlaams Blok om vreemdelingenhaat aan te wakkeren en op de spits te drijven, zoals ook duidelijk gebleken is uit het arrest van het Hof van Beroep van Gent van 21 april 2004.

Citaat:

Bij deze wil ik een oproep lanceren om jullie waardig te gedragen, en enkel het bord te vernietigen

Beter nog: in een envelop "port betaald door bestemmeling" massaal terugsturen naar:
Vlaams Belang - Nationaal secretariaat
Madouplein 8 bus 9
1210 Brussel

Raf 26 mei 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2686122)
Ik ga maar al ineens veronderstellen dat noch de staatsveiligheid nog Youssef LeBlanc met zulke oproepen een probleem hebben zeker?

Waarom zouden die in vredesnaam een probleem hebben met die oproep??? 8O

Don Quichote 26 mei 2007 15:38

Heb dikwijls de indruk dat mensen die de "zonder haatstraat" borden hanteren een enorme haat hebben voor andersdenkenden. :D

duveltje382 26 mei 2007 15:39

"Islamhaat" ik dacht dat enkel homohaat bestond :oops:

circe 26 mei 2007 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2686136)
Waarom zouden die in vredesnaam een probleem hebben met die oproep??? 8O

Een probleem met een oproep om niet alles kort en klein te slaan, maar enkel de geviseerde bordjes?? wat zou er daar nu verkeerd aan zijn?

Herr Oberst 26 mei 2007 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2686133)
Dat is inderdaad duidelijk. Het is overigens altijd al de bedoeling geweest van het Vlaams Blok om vreemdelingenhaat aan te wakkeren en op de spits te drijven, zoals ook duidelijk gebleken is uit het arrest van het Hof van Beroep van Gent van 21 april 2004.

Kan u mij eens uitleggen hoe dat in dit geval "duidelijk" is?

Raf 26 mei 2007 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2686144)
Een probleem met een oproep om niet alles kort en klein te slaan, maar enkel de geviseerde bordjes?? wat zou er daar nu verkeerd aan zijn?

Waar staat dat? Heb ik daar overheen gelezen? :?

Bianca 26 mei 2007 15:45

Wat is het VB-standpunt betreffende integratie? Jullie hebben duidelijk 2 verschillende ( Islam/Joden ) standpunten. Zijn de Joden geïntegreerd? Passen de Joden zich aan, aan onze waarden, normen, en cultuur? Waarom mogen de Joden aan de hand van hun traditionele klederdracht hun godsdienst openlijk opdringen? Duidelijk een hypocriet standpunt dat plots niet meer blijkt te bestaan, wanneer een bevolkingsgroep geld, en macht heeft

Raf 26 mei 2007 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2686146)
Kan u mij eens uitleggen hoe dat in dit geval "duidelijk" is?

Het is een duidelijke provocatie naar de islamitische gemeenschap.

Bianca 26 mei 2007 15:46

Bedankt voor de tip Raf ;-)

circe 26 mei 2007 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raf
Waar staat dat? Heb ik daar overheen gelezen? :???:

Citaat:

Het Vlaams Belang lanceert volgende week de campagne 'Zonder Jihad Straat'. Naar eigen zeggen om de toenemende islamisering van Antwerpen aan de kaak te stellen.

Bij het initiatief horen folders, die vanaf 1 juni zullen gebust worden, en straatnaambordjes. Het eerste zal Filip Dewinter volgende week woensdag symbolisch ophangen op de hoek van de Turnhoutsebaan met de Eliaertstraat in Borgerhout.

Met het initiatief wil VB de aandacht vragen voor het immigratievraagstuk dat volgens de partij prioriteit nummer een moet zijn voor de volgende federale regering. Het Belang stelt alvast een tienpuntenplan voor om de islamisering te stoppen.

salaam alaikum;-)

Herr Oberst 26 mei 2007 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2686155)
Het is een duidelijke provocatie naar de islamitische gemeenschap.

Is een oproep tot straten zonder Jihad een duidelijke provocatie naar de islamitische gemeenschap? Leuke islamitische gemeenschap is dat.

Raf 26 mei 2007 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2686151)
Waar staat dat? Heb ik daar overheen gelezen? :?

Ik herhaal mijn vraag, want in het citaat dat je daar in het rood markeerde, zie ik allerminst een aanwijzing voor de interpretatie die jij eraan geeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be