![]() |
Wat verkiezen jullie benzine of diesel?
Ik denk dat de vraag nogal duidelijk is. Indien een van jullie of meerderen van jullie aan alzheimer leiden stel ik de vraag opnieuw: Wat verkiezen jullie benzine (nafte) of diesel (mazout)?
|
Ik blijf met benzine rijden tot ik het niet meer kan betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mazout...bah. Geef mij maar een 'echte' pint.
|
1 Bijlage(n)
Gelijk als nen echte man: enkel op vleeslijke spierkracht!
|
Diesel het is goedkoper voor iemand die zoveel kilometers aflegd als ik.
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
benzine all the way.
mit viel Oktan und frei von Blei einen Kraftstoff wie BENZIN 8-) |
![]() |
Toch benzine!
![]() |
Maakt niet uit voor mij. Benzine, diesel, it's all good.
|
Ik drink melk, mijn Opeltje euro-95 en mijn Puchje mengsmering.
|
Naart schijnt is benzine beter voort milieu, tenzij voor vrachtvervoer of dergelijk. Dus mijn eventuele auto later zal op benzine rijden en waarschijnlijk ook op gas (indien het financieel mogelijk is).
|
Citaat:
|
ik verkies water
|
Eigenlijk diesel ... In geval van nood heb ik nog 3000l Mazout in de kelder staan die ook gebruikt kan worden ...:oops: ...(In geval van nood hé)
+ Diesel kan ik eventueel goedkoop tanken op't werk..... Benzine voor een auto op de cross .... Hoewel de laatste keer het dieseltje het niet slecht deed , (de motor , de rest was na 4 ronden kapot ...:-( ) |
Citaat:
|
Ik zie dat vele mensen voor benzine kiezen omdat het minder vervuilend is.
Op de volgende verwijzing kunt U zien dat een auto dat rijdt op benzine minder fijn stof (PM2,5) en stikstofoxiden uitstoot den een dieselauto. Maar een dieselauto stoot minder koolstofdioxide en vluchtige organische componenten (NMVOC) uit dan een benzineauto. http://www.vito.be/bugs/externe/docs...lotversie1.pdf Dus is benzine noemenswaardig minder vervuilend dan diesel? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be