Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Allen welkom (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90127)

Patriot! 27 mei 2007 15:03

Allen welkom

Komt allen eens kijken op mijn nieuwe weblog. ;)

Hierzo!

Kim 27 mei 2007 15:16

:thumbsup:

Keep up the good work!

evilbu 27 mei 2007 15:18

Citaat:

OpenVLD'er Vincent Van Quickenborn en MR-lid Alain Destexhe voerden vandaag samen campagne aan de Belgische (niet Vlaamse, hé, mijnheer de minister van nutteloze zaken Bourgeois) Kust tégen separatisme en voor het behoud van België.

Proficiat, liberalen! Laat u niet doen door collectivisten, nationalisten en andere anti-individualistische ellende!
Wel zielig als zelfs je promofilmpjes aantonen dat de Franstalige politici niet kunnen of willen nederlands spreken tegen de vlaamse pers :rofl:

Derk de Tweede 27 mei 2007 15:18

Is dat wel veilig?

Mitgard 27 mei 2007 15:22

toch liever hotmarijke.be :-P

Preuße 27 mei 2007 15:35

Al zo rommelig en anti-intellectueel als de vorige prul. Het eerste argument moet daar nog geschreven worden. Patriot lijkt wel een soort sektelid dat Verhofstadt als de nieuwe messias aanbidt ...

Patriot! 27 mei 2007 15:41

Het debat is open.

Jazeker 27 mei 2007 15:44

Citaat:

Bob Vangeel spreekt als toe sinds 27/5/2007 U ziet dus al 0 dagen het licht!
:lol:

Patriot! 27 mei 2007 15:46

Ja, ik weet het, er is iets mis met dat script... moet uiteraard zijn 'spreekt u al toe sinds'.

Patriot! 27 mei 2007 15:46

Nu is het goed.

Knuppel 27 mei 2007 16:09

Citaat:

OpenVLD'er Vincent Van Quickenborn en MR-lid Alain Destexhe voerden vandaag samen campagne aan de Belgische (niet Vlaamse, hé, mijnheer de minister van nutteloze zaken Bourgeois) Kust tégen separatisme en voor het behoud van België.
VTM moet ergens nog een filmpje hebben liggen waarop Vincent van Quickenborne te zien is de verboden zone, pal voor het koninklijk paleis. Het was zijn ID-tje om daar in rekordtempo de zandzakjes op te stapelen die hijzelf had helpen vullen in een zandbedrijf ergens in het Brusselse. De opgestapelde zandzakjes moesten de dodengang aan de IJzer voorstellen. In vliegende vaart werd er daarna een lang wit laken opengevouwen met in zwarte verf daarop iets geschreven in de aard van 'zoveel jaar na de oorlog en nog steeds geen amnestie'. Na nauwelijks een tiental seconden zette moedige Vincent het echter als eerste op een lopen richting het groen tegenover het paleis. Hij had de daver op het lijf uit schrik dat hij tijdens die Vlaams-nationalistische aktiviteit zou worden opgepakt.8-)

Als je ooit in contact komt met vinnige Vincent, vraag je hem hier maar eens naar, Patriot. Wedden dat hij een even ontwijkend antwoord geeft als ik toen ik hem vroeg of zijn 'Triangel' de opvolger was van de Coudenberggroep en of deze belgicistische groep dezelfde De Bandt van het Brussels advokatenkantoor als sponsor had? Van een ander lid van de groep, een zekere Ewoud Montbalui, werd mij trouwens ooit een boekje van de Coudenberggroep in de handen gestopt.

Vermits je je geloofwaardigheid toch al niet meer te grabbel kunt gooien mag niets jou eigenlijk tegenhouden om contact te leggen met hogergenoemde populist en jassendraaier. En je hoeft alleen maar Vincent's voeten te likken zoals je die van Hans likte om van zijn zog gebruik te kunnen maken en je eigen carriere in de VLD op poten te krijgen.

Jazeker 27 mei 2007 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2688194)
VTM moet ergens nog een filmpje hebben liggen waarop Vincent van Quickenborne te zien is de verboden zone, pal voor het koninklijk paleis. Het was zijn ID-tje

:-D

Patriot! 27 mei 2007 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2688194)
VTM moet ergens nog een filmpje hebben liggen waarop Vincent van Quickenborne te zien is de verboden zone, pal voor het koninklijk paleis. Het was zijn ID-tje om daar in rekordtempo de zandzakjes op te stapelen die hijzelf had helpen vullen in een zandbedrijf ergens in het Brusselse. De opgestapelde zandzakjes moesten de dodengang aan de IJzer voorstellen. In vliegende vaart werd er daarna een lang wit laken opengevouwen met in zwarte verf daarop iets geschreven in de aard van 'zoveel jaar na de oorlog en nog steeds geen amnestie'. Na nauwelijks een tiental seconden zette moedige Vincent het echter als eerste op een lopen richting het groen tegenover het paleis. Hij had de daver op het lijf uit schrik dat hij tijdens die Vlaams-nationalistische aktiviteit zou worden opgepakt.8-)

Als je ooit in contact komt met vinnige Vincent, vraag je hem hier maar eens naar, Patriot. Wedden dat hij een even ontwijkend antwoord geeft als ik toen ik hem vroeg of zijn 'Triangel' de opvolger was van de Coudenberggroep en of deze belgicistische groep dezelfde De Bandt van het Brussels advokatenkantoor als sponsor had? Van een ander lid van de groep, een zekere Ewoud Montbalui, werd mij trouwens ooit een boekje van de Coudenberggroep in de handen gestopt.

Vermits je je geloofwaardigheid toch al niet meer te grabbel kunt gooien mag niets jou eigenlijk tegenhouden om contact te leggen met hogergenoemde populist en jassendraaier. En je hoeft alleen maar Vincent's voeten te likken zoals je die van Hans likte om van zijn zog gebruik te kunnen maken en je eigen carriere in de VLD op poten te krijgen.

Q heeft inderdaad al vele vreemde bochten gemaakt in zijn carriere. Het belangrijkste is dat hij een uitmuntend staatssecretaris is.

Jozef Ostyn 27 mei 2007 17:18

Amai! Straks ga ik nog medelijden krijgen met de VLD!

Preuße 27 mei 2007 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2688208)
Q heeft inderdaad al vele vreemde bochten gemaakt in zijn carriere. Het belangrijkste is dat hij een uitmuntend staatssecretaris is.

:lol:

Allez, dat was weer zeer interessante weerlegging. "'t was allemaal maar om te lachen", schertste de student-overloper, en hij trakteerde nog een pint.

Yucagira 27 mei 2007 17:53

en op pagina van bloggen.be , net boven blog =
hilarisch :-)

Jazeker 27 mei 2007 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2688304)
Amai! Straks ga ik nog medelijden krijgen met de VLD!

Niet doen. Maar het is wel meelijwekkend aan het worden.

Jozef Ostyn 27 mei 2007 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2688394)
Niet doen. Maar het is wel meelijwekkend aan het worden.

Ik zal mij wel onder controle kunnen houden.

Maar ik ben wat in de war. Tot nu toe dacht ik dat de "Open" in "OpenVLD" sloeg op het feit dat ze daar de deuren wagewijd opengezet hebben om hun kiezers te laten weglopen. Maar nu begin ik te denken dat het eerder verwijst naar het feit dat ze de deur opengezet hebben om alle gekken binnen te laten.

Patriot! 27 mei 2007 18:55

Ik dacht dat de tsjeven voor een 'warme' samenleving waren? Mensen voor gekken uitmaken hoort daar blijkbaar bij voor deze zure mijnheer. :lol:

Jazeker 27 mei 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2688402)
Ik zal mij wel onder controle kunnen houden.

Maar ik ben wat in de war. Tot nu toe dacht ik dat de "Open" in "OpenVLD" sloeg op het feit dat ze daar de deuren wagewijd opengezet hebben om hun kiezers te laten weglopen. Maar nu begin ik te denken dat het eerder verwijst naar het feit dat ze de deur opengezet hebben om alle gekken binnen te laten.

Raar maar waar... check wie meteen na jouw post zijn eitje kwijt wil...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be