Leg mailbox MR plat - Eéntalig pamflet van MR verstuurd in BH van V
MR heeft een ééntalig pamflet verstuurd in de BH van V.
Indien we hun e-mailadres eens "bestoken" met mails, 't zou misschien eens serieus ambetant worden : Volgens hun publiciteit is dit [email protected] . In bijlage sturen we symbolisch hun verkiezingspropaganda mee in scan . Hierdoor maken we de mails serieus groot, ik ben dan ook benieuwd hoelang hun mailbox zal uithouden.
Om het hen nog moeilijker te maken stel ik voor dit vóór morgen maandag (verlofdag) te doen, zodat ze het niet onmiddellijk zullen kunnen opkuisen.
De ingescande spullen ong. 3Mb
Voorbeeld in bijlage
Citaat:
Aan MR
M.
Betreft : uw verkiezingsprogaganda in de gemeente Lennik.
Ik stel vast dat u deze week een ééntalig verkiezingspamflet in de bussen van de gemeente Lennik (en waarschijnlijk in gans de Vlaamse rand) heeft laten verspreiden. Zoals u zeker en vast weet is dit een aanfluiting van de taalwetgeving waarin dergelijk drukwerk in de taal van de streek moet worden opgesteld. Zoals u zeker en vast weet ligt Lennik in het ééntalig VLAANDEREN en is dergelijke publiciteit in de brievenbussen bij de wet verboden.
Voor de zoveelste maal lapt u de wet dus weer aan uw laars - maar eigenlijk hadden wij niet anders verwacht - en is dit de zoveelste provocatie. En dan maar spreken over de verdraagzaamheid van de Vlamingen. Klaarblijkelijk wil u de wet enkel en alleen maar toepassen als ze het best in uw kraam past.
Als protest tegen uw handelswijze stuur ik u symbolisch uw verkiezingsdrukwerk terug !
|
|