Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Schitterend verkiezingscongres van Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90133)

duveltje382 27 mei 2007 16:44

Schitterend verkiezingscongres van Vlaams Belang

Adem benemend meer kan je niet van dit congres zeggen, tot in de puntjes verzorgd, goede sprekers, heel veel volk maakte er een echt spektakel van
*Bravo VB om iets te willen doen aan de 15% armen in Vlaanderen
*Bravo VB om iets te willen doen aan de veel te lage pensioenen
*Bravo VB om Vlaanderen terug veilig te willen makken
*Bravo VB om de onrechtvaardige miljarden stroom naar Wallonië te willen stoppen
*Bravo VB om het Islamgevaar te willen indijken
*Bravo VB om de genitale verminkingen op Moslimmeisjes zo te durven vernoemen(3000 per jaar
*Bravo VB voor de vele helderen ideeën die zij zo naar vore brachten
*Bravo VB om mensen zoals ik terug moed te geven

guerin 27 mei 2007 17:26

Ben je geweest?

circe 27 mei 2007 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2688321)
Ben je geweest?

natuurlijk niet: de VRT heeft het integraal uitgezonden!:lol: :lol: :lol:

guerin 27 mei 2007 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2688336)

H

guerin 27 mei 2007 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2688336)

Had ik je iets gevraagd?

duveltje382 27 mei 2007 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2688321)
Ben je geweest?

Idd,ronduit schitterend;-)

guerin 27 mei 2007 17:44

Ben je door het spektakel onder den indruk?

duveltje382 27 mei 2007 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2688356)
Ben je door het spektakel onder den indruk?

Nee,door de juiste oplossingen die zij willen aan brengen rond armoede BV want je weet dat dit voor mij het aller belangrijkste is

Mitgard 27 mei 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2688248)
Adem benemend meer kan je niet van dit congres zeggen, tot in de puntjes verzorgd, goede sprekers, heel veel volk maakte er een echt spektakel van
*Bravo VB om de onrechtvaardige miljarden stroom naar Wallonië te willen stoppen
*Bravo VB om de genitale verminkingen op Moslimmeisjes zo te durven vernoemen(3000 per jaar

*Bravo VB om de mensen wijs te maken dat voor ingewikkelde problemen simpele oplossingen bestaan.
*Bravo VB-kiezers om die sloganeske onzin als zoete koek te slikken

Patriot! 27 mei 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2688248)

Willen, willen, willen... of ze ooit iets gaan doen valt te betwijfelen. :twisted:

Freddie 27 mei 2007 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2688376)
*Bravo VB om de mensen wijs te maken dat voor ingewikkelde problemen simpele oplossingen bestaan.

Neen Mitgard, je bent in de war. Jij bedoelt de CD&V.

duveltje382 27 mei 2007 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2688376)

Mss als je er zelf geweest was dat je ook een paar pijnpuntjes van onze samenleving had erkend,maar ja we blijven liever blind hé

duveltje382 27 mei 2007 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2688377)
Willen, willen, willen... of ze ooit iets gaan doen valt te betwijfelen. :twisted:

Het beste rapport kreeg VLD nochtans niet op het congres hoor :-P

Metternich 27 mei 2007 18:07

Dewinter was precies in vorm als ik kan afgaan op de VRT-beelden. De rhetoriek is precies ook terug harder ivm de vorige congressen.

duveltje382 27 mei 2007 18:09

Superminister voor Vlaamse identiteit"

zo 27/05/07 - Vlaams Belang wil een superminister voor de verdediging van de Vlaamse identiteit en de Nederlandse taal in Brussel en Vlaams-Brabant. Dat heeft voorzitter Frank Vanhecke gezegd op het verkiezingscongres van Vlaams Belang in Antwerpen.

Vlaams Belang pleit verder voor een totale immigratiestop, de afschaffing van de snel-Belgwet, het vreemdelingenstemrecht en de wet-Lejeune en de onmiddellijke splitsing van de sociale zekerheid.

Daarnaast wil de partij meer sociale voorzieningen, hogere pensioenen, meer kinderbijslag en minder belastingen.

(Belga)

De verschillende sprekers haalden fiks uit naar de drie traditionele partijen.

Antwerps boegbeeld Filip Dewinter (foto) verwees naar de woorden van premier Guy Verhofstadt dat het succes van paars mocht worden afgerekend op de achteruitgang van Vlaams Belang.

"Vandaag zeg ik u met veel meer stelligheid dan Verhofstadt in 1999 dat Vlaams Belang op 10 juni mag afgerekend worden op de achteruitgang van de VLD", klonk het.

duveltje382 27 mei 2007 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2688414)
Dewinter was precies in vorm als ik kan afgaan op de VRT-beelden. De rhetoriek is precies ook terug harder ivm de vorige congressen.

Idd ,in super vorm,ook Frank Vanhecke en Anke Vandermeersch was dat ...

Bazilfunk 27 mei 2007 18:13

Het strafste voorstel vind ik hun superminister voor een meer extremisitische identiteit. Precies of we hebben nog niet genoeg aan die paljas van nen geert bourgeois?! Straffer dan geert bourgeois kan zo iemand toch niet zijn of gaan ze uit pakken met een boerke uit de vloanders die ge enkel verstaat als ze hem ondertitelen?

Jéhan 27 mei 2007 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2688427)
Het strafste voorstel vind ik hun superminister voor een meer extremisitische identiteit. Precies of we hebben nog niet genoeg aan die paljas van nen geert bourgeois?! Straffer dan geert bourgeois kan zo iemand toch niet zijn of gaan ze uit pakken met een boerke uit de vloanders die ge enkel verstaat als ze hem ondertitelen?

het strafste vind ik hoe ze -even ertussendoor- hun economisch programma uit de doeken doen:

wij willen hogere pensioenen, meer sociale voorzieningen, meer kinderbijslag .... en hoe financieren we dat? awel, met minder belastingen

hilarisch gewoon.

duveltje382 27 mei 2007 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan (Bericht 2688456)
het strafste vind ik hoe ze -even ertussendoor- hun economisch programma uit de doeken doen:

wij willen hogere pensioenen, meer sociale voorzieningen, meer kinderbijslag .... en hoe financieren we dat? awel, met minder belastingen

hilarisch gewoon.

Je weet er niets van,het eerste wat Frank Vanhecke beloofde was dat hij de 15%arme Vlamingen wilden helpen,en hoe willen ze dat betalen dan,door de miljaren aan € die elk jaar door de PS worden overgeheveld van Vlaanderen naar Wallonië
Ik denk dit dit heel helder duidelijk en lochisch is hé :evil:

zorroaster 27 mei 2007 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2688469)
Je weet er niets van,het eerste wat Frank Vanhecke beloofde was dat hij de 15%arme Vlamingen wilden helpen,en hoe willen ze dat betalen dan,door de miljaren aan € die elk jaar door de PS worden overgeheveld van Vlaanderen naar Wallonië
Ik denk dit dit heel helder duidelijk en lochisch is hé :evil:

Je zal maar een separatist zijn die wel over een gram hersens beschikt en die elke dag zijn best doet om iedereen te overtuigen dat Vlaams-nationalisme niet egoïstisch is, niet anti-Waals en niet voor gemakkelijkheidsoplossingen kiest...

Wanneer gaan ze bij het Belang eindelijk eens begrijpen dat het niet alleen intellectueel fout is maar bovendien absoluut géén reclame voor het separatisme door het voor te stellen als een gelddrukkerijtje waarmee iedereens wensen voldaan kunnen worden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be