![]() |
Hoe is het om je Nederlander te voelen?
Er zijn hier op dit forum Vlamingen (en anderen) die zich, jaja, Nederlander voelen. Maar ik kan me daar, in de eerste plaats omdat ik "Nederlander" ben, niet zoveel bij voorstellen. Alhoewel Vlamingen dezelfde taal spreken als (echte) Nederlanders zijn de media, doorgaans de beste manier van communiceren, gescheiden. Dan vraag ik me af: Hoe voelt dat, een Vlaamse Nederlander zijn? Is dat zoiets als jezelf Europeaan voelen? Krijg je een warm gevoel van binnen of voel je je Nederlander maar interesseert het je voor de rest geen zier? Verlicht mij graag.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90142 Vrij overgenomen van Liberalist. ;-) |
Citaat:
|
Ik heb geen sleurhut en drink ook geen afwaswater.
|
ik ben geen volle Nederlander , ik ben vanalles wat ...Vlaming , Duitser , Nederlander , Brabander ......zal ik doorgaan ??
:-D |
Als Vlaming, ben ik automatisch Nederlander...
|
Bah goed... Ik voel me perfect thuis in de Nederlanden, N+Z.
|
[Patriot!=]Ik moet niets hebben van die 'ollanders![/Patriot!]
|
Citaat:
|
tof ;-)
|
Citaat:
|
Als Nederlander ben ik blij dat ik deel uitmaak van een unieke cultuur. Je kan van Nederlanders zeggen wat je wil, maar een uniek volkje is het wel. Nergens ter wereld vind je een land(je) dat ook maar enigszins op Nederland lijkt. Alles beter dan (Belgische) middelmatigheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland is uniek.
Uniek met het landschap en de landwinning Een geschiedenis met unieke prestaties in Europa en in de wereld. Een land met de meeste Kerkgenootschappen ,levensovertuigingen en meningen. Een volk dat een geweldige passie heeft voor de vrijheid. Een volk dat altijd zegt, doe maar gewoon en nooit gewoon doet. Ik ben zeker trots dat ik Nederlander ben. |
Nederlanders tellen ook de meeste dikke nekken per vierkante meter ter wereld ....
|
Citaat:
|
Tja, m2, we zijn ook het dichtstbevolkte land van Europa.:roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be