![]() |
anders-globalisering
Welke partijen staan voor 'anders-globalisering'? GROEN! zal er wel voor zijn volgens mij. Vld zeker niet. Maar wat met de andere partijen?
|
Citaat:
VB en VLD natuurlijk helemaal niet. CD&V is nogal behoudsgezind, dus óók niet echt. PVDA dan weer wel maar da's natuurlijk een geval apart. |
Valt waarschijnlijk te zien hoe anders, anders dan de amerikanen allemaal.
|
Citaat:
|
Definieer anders-globalisme.
Want dat is een containerbegripje van het kan niet meer. |
Citaat:
VB is volgens mij eerder protectionistisch dan andersglobalistisch. Ik zie het VB niet bepaald pleiten voor ondersteuning van Derdewereldlanden. |
En belangrijker... Welke partij is anti-globalistisch?
|
Citaat:
|
Mijn stem gaat naar een partij die volop kiest voor de deglobalisering, kwestie dat ik een democraat ben en dat democratie niet verenigbaar is met de globalisatie. Dus niet anders of anti, maar gewoonweg het proces compleet omdraaien. \o/
Maak eens een deglobaliseringspartij, Jaani, en dan nog van het marxistische type. :-D |
Citaat:
Mooi plannen, maar zoals gewoonlijk kloppen hun cijfers totaal niet met de reaiteit. We zijn met teveel in België voor dat soort toestanden. Net zoals de flater die ze maken met hun energieprogramma, dat ook ervanuitgaat dat we maar met 4 miljard zouden zijn op aarde. |
Citaat:
Globaliseren = een nastreven van één wereld, met één bestuur. Kzou denken dat Cap, Pvda, Vlaams Belang, enzo eerder geneigd zijn van een "Europa als het kan, zonder als het moet" mentaliteit. |
Ik snap het nie goed. De linksen, die zich toch zo graag wereldburger noemen, zijn tegen de globalisering ?
Plotseling zijn ze voor hun eigen klein winkeltje..... ?? Staan jullie dan plots niet meer open voor andere culturen en dingen van over heel de wereld ? Wat bekrompen he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja Afrika en Azië zie ik nog niet zo snel 'blokken' vormen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be