Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   gotverdomme, ey (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90169)

Jazeker 28 mei 2007 17:13

gotverdomme, ey

Waarom vinden ze het in supermarkten steeds zo'n groovy idea om een haast onzichtbaar transparant stukje plastiek onder je vlees te leggen?

Soit, dat gehakt (gemengd met gesmolten plastiek) kan ik nu wel weggooien. Straks vegetarische spaghetti :-(.

garfield 28 mei 2007 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2690261)
Waarom vinden ze het in supermarkten steeds zo'n groovy idea om een haast onzichtbaar transparant stukje plastiek onder je vlees te leggen?

Soit, dat gehakt (gemengd met gesmolten plastiek) kan ik nu wel weggooien. Straks vegetarisch spaghetti :-(.

Is me ook al voorgevallen met een hamburger :cry:

illwill 28 mei 2007 17:16

hehe

manta 28 mei 2007 17:26

Gisteren zondag , vandaag feestdag ??? 8O
Waneer heb je dat gehakt gekocht ??? En liep het vanzelf de keuken uit ???
:rofl:

1handclapping 28 mei 2007 17:31

Ze doen dat voor Uw gezondheid : eet (een beetje) minder vlees.

Zeno! 28 mei 2007 17:32

Citaat:

Soit, dat gehakt (gemengd met gesmolten plastiek) kan ik nu wel weggooien. Straks vegetarische spaghetti :-(.

Ga gewoon ne goeien dürüm kebab halen, joh. *kwijlt*

jurgen79 28 mei 2007 18:22

t'is goDverdomme ;-)

Proletariër 28 mei 2007 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2690284)

gij hebt gene frigo, ofwa? :?

Knuppel 28 mei 2007 18:36

Citaat:

Hoe minder gehakt in contact komt met de lucht hoe beter het zijn mooie, rode kleur bewaart.
Wedden dat je er volgende keer op let?

Je kan dat probleem ook voorkomen door aan de versafdeling van een supermarkt je vlees te vragen inplaats van het uit de afdeling met voorverpakt vlees te nemen. Aldi, Lidl en Colruyt hebben alledrie een zeer behoorlijke slagersafdeling. (Renmans, Vleesmeesters, Colruyt)

Knuppel 28 mei 2007 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 2690380)

Of een diepvriezer.

Ik vind het al een prestatie dat Jazeker zélf zijn spaghetti maakt, zelf zijn appartement onderhoudt en zelf zijn was en boodschappen doet.

Pet af voor zo'n man!

Dronkoers 28 mei 2007 18:48

Citaat:

Nu die afwas nog, ik heb al ondervonden dat gesmolten plastiek niet gemakkelijk af te wassen is :?

skaldis 28 mei 2007 18:56

Citaat:

Dat is om u te leren produkten te kopen zonder al te veel verpakkingsmateriaal :)

manta 28 mei 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 2690380)

Ja ... Een ijskast en een diepvriezer .... 1 van de 2 zal je wel bedoelen zeker :?
En ik weet dat je gehakt geen 3 dagen in een ijskast kunt houden , en dat het af te raden is om dat in een diepvries te houden .... :-D

Jazeker 28 mei 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2690284)

Diepvriezer. :roll:

manta 28 mei 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2690408)
Of een diepvriezer.

Ik vind het al een prestatie dat Jazeker zélf zijn spaghetti maakt, zelf zijn appartement onderhoudt en zelf zijn was en boodschappen doet.

Pet af voor zo'n man!

8O gij zijt ni veel gewoon zeker .... Dat moet toch iedereen ???? 8O

Ik vraag me eerder af of hij die plastiek in een andere zak gaat krijgen als z'n gehakt .... 1 van de 2 hoort niet in de gft-zak ... :lol:

Jazeker 28 mei 2007 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2690296)
Ga gewoon ne goeien dürüm kebab halen, joh. *kwijlt*

Zal ik wel 135 gram spaghetti afwegen en de saus in een pannetje kappen om dan te merken dat het feest niet doorgaat. Bah.

Jazeker 28 mei 2007 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2690424)
Nu die afwas nog, ik heb al ondervonden dat gesmolten plastiek niet gemakkelijk af te wassen is :?

Die pan heb ik meteen zwaar onder handen genomen. En dan moet je nog opletten dat je niet met schuursponzen tekeer gaat want dan wrijf je die tefal laag ook weer weg. ;-)

Jazeker 28 mei 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2690445)
8O gij zijt ni veel gewoon zeker .... Dat moet toch iedereen ???? 8O

Ik vraag me eerder af of hij die plastiek in een andere zak gaat krijgen als z'n gehakt .... 1 van de 2 hoort niet in de gft-zak ... :lol:

Hehe... Dat sorteren van afval daar doe ik niet aan mee. Ik kan van mijn stad een enorm grote (en goedkope) vuilzak kopen waarin enkel aluminium bakjes mogen. Als ik vanaf morgen nog enkel en alleen pizza's en lasagnes eet die voorverpakt zijn dan kom ik misschien na 4 maanden aan een zak vol aluminium bakjes. Nog een geluk dat ik een balkon heb om mijn vuilzakken te bewaren. Ik zou niet graag een gebruikt lasagna aluminium bakje vier maanden in mijn appartement bewaren. De vliegen zouden niet te tellen zijn :-D

Jazeker 28 mei 2007 19:10

Dat hele recycleren is goed voor een gezin. Als mens alleen moet je dat eens proberen. Een grote zak enkel voor je alu bakjes... Hou dat maar eens in huis.

liberalist_NL 28 mei 2007 19:18

Citaat:

Haha ik vind het nogal grappig, sorry.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be