![]() |
gotverdomme, ey
Waarom vinden ze het in supermarkten steeds zo'n groovy idea om een haast onzichtbaar transparant stukje plastiek onder je vlees te leggen?
Soit, dat gehakt (gemengd met gesmolten plastiek) kan ik nu wel weggooien. Straks vegetarische spaghetti :-(. |
Citaat:
|
hehe
|
Gisteren zondag , vandaag feestdag ??? 8O
Waneer heb je dat gehakt gekocht ??? En liep het vanzelf de keuken uit ??? :rofl: |
Ze doen dat voor Uw gezondheid : eet (een beetje) minder vlees.
|
Citaat:
|
t'is goDverdomme ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat je er volgende keer op let? Je kan dat probleem ook voorkomen door aan de versafdeling van een supermarkt je vlees te vragen inplaats van het uit de afdeling met voorverpakt vlees te nemen. Aldi, Lidl en Colruyt hebben alledrie een zeer behoorlijke slagersafdeling. (Renmans, Vleesmeesters, Colruyt) |
Citaat:
Ik vind het al een prestatie dat Jazeker zélf zijn spaghetti maakt, zelf zijn appartement onderhoudt en zelf zijn was en boodschappen doet. Pet af voor zo'n man! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik weet dat je gehakt geen 3 dagen in een ijskast kunt houden , en dat het af te raden is om dat in een diepvries te houden .... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me eerder af of hij die plastiek in een andere zak gaat krijgen als z'n gehakt .... 1 van de 2 hoort niet in de gft-zak ... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hele recycleren is goed voor een gezin. Als mens alleen moet je dat eens proberen. Een grote zak enkel voor je alu bakjes... Hou dat maar eens in huis.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be