![]() |
Bij het surfen vanmorgen kwam ik dit bericht tegen. Ik kon het dan ook niet laten het hier te posten.
Het ultieme bewijs dat homoseksualiteit natuurlijk is en zelfs een functie heeft! :wink: Citaat:
|
Citaat:
Als ik me goed herinner uit de adoptie-thread waren voorstanders van adoptie door homoseksuelen niet echt opgezet met het ten berde brengen van dieren. :lol: Ben eens benieuwd of de voorstanders hun kar in deze zullen draaien, nu een andere voorstander zoiets post? :roll: |
Niet zo snel, whoisy. Vele tegenstanders beweren dat homoseksualiteit "tegennatuurlijk" en "abnormaal" zou zijn.
Wel, blijkbaar niet, aangezien het ook "in de natuur" (bij dieren) voorkomt. (Velen beweerden overigens dat zoiets bij dieren niet zou voorkomen) |
Citaat:
@Zeno: Dat stukje van Bagemihl mag je met een korreltje zout nemen, als ik het goed heb heeft die vent homoseksueel gedrag relatief breed geïnterpreteerd. |
Honden 'rijden' zelfs op de benen van sommige mensen.
Dergelijke honden doen eigenlijk aan "mensialiteiten" :lol: :lol: :lol: |
Een dierentuin is dus de 'natuur' :lol:
Zet 10 hetero mannen en/of vrouwen een jaar bij elkaar en die kruipen na verloop van tijd ook wel op elkaar bij gebrek aan een partner van het andere geslacht. |
Citaat:
Per ongeluk overheen gelezen? |
Bonobo's, toch een zeer dichte verwant van de mens, zijn de grootste bisexuelen op aard. Die doen het met iedereen.
|
Bof, waar zijn nu de mensen, voornamelijk groenen en vegetariers die om ter hardst brullen dat mensen boven de dieren staan.
Mogen we dan nu ook al geen sex meer hebben omdat er ook niet procreative gedragingen bij dieren werden vastgesteld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit helpt het debat ook geen centimeter vooruit : anti's zouden ook kunnen stellen dat het feit dat dieren het doen bewijst dat homosexualiteit onmenselijk is. Wedden dat dat in de 19de eeuw een argument was? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mij laten vertellen dat dieren ook over een zekere intelligentie beschikken en dat ze het homofiele gedrag bij de mensen hebben vastgesteld! De kraaien hebben die roze geejpraaidstoeten gezien hebben dat aan de andere dieren voortverteld! En aangezien het bij de mensen een natuurlijk gedrag is doen de dieren dat ook! Logisch niet? Hoezoddezelfzijn?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be