![]() |
Lees ik dit nou goed? Halal-haven Rotterdam
De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten.
VVD-burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam liet dat vandaag vanuit de Maleisische hoofdstad weten. Opstelten is in Maleisië op uitnodiging van het World Islamic Economic Forum (WIEF). Hij heeft daar gesproken over de aanpak van de arbeidsmarkt in Rotterdam. In het gevolg van de burgemeester was een delegatie van het Rotterdamse Havenbedrijf aanwezig. 8O 8O 8O of :-D :-D :-D |
8O Die Nederlanders ... 8O
|
Gedaan met het overslaan van alcoholische dranken, verkeerd geslacht vlees, varkenscoteletjes etc....
Goed voor antwerpen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad...nu nog in ruil voor één of ander belgisch certificaat de uitdieping van het scheld bekomen. |
Ik krijg honger. Ik wil moslims eten. Op de juiste manier geslacht.
|
Citaat:
[/IMG] |
:shock:
Ik vraag me trouwens af aan welke voorwaarden je moet voldoen om een "halal haven" te zijn. :? |
Mogen onze Antwerpse Marokkanen dan niet naar Rotterdam komen wonen 'tzou veel oplossen hoor,jullie hoeven het vlees dan niet maar naar Antwepen te vervoeren........
|
Citaat:
Voldoende dinero's zeker in de zakken van de juiste mensen in Indonesië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet hoe je een container zodanig behandeld dat hij naar hun goesting blijft ...
8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is mijn indruk in elk geval. edit: Waar zegt hij trouwens wat jij beweert? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be