![]() |
CAP voert eerste actie met stijl
http://www.indymedia.be/files/Millionaire_Fair.mov Wou CAP,en PVDA daar word ik stil van ....
|
Daat waren ook anarchisten aanwezig!
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarvoor mijn felicitaties overigens. Zelf was ik helaas verhinderd, we moesten nog heel wat gemeentes plakken dat weekend. |
Citaat:
Weet jij eigenlijk zelf wel wat je wil of waar je voor staat? Onbegrijpelijk. |
Ze zouden beter gaan werken - en zich wassen - in plaats van nonsens uit te schruwelen. Wat is er immers zo asociaal aan mensen die hun leven lang hard werken voor hun geld en dat dat dan terug in omloop brengen?
|
Volgens het vrt nieuws van vandaag zou het CAP tevreden zijn met 0.5%....verwaarloosbaar dus.
|
Citaat:
0,5 % = 30000 geldige stemmetjes |
Citaat:
De Limburges Leeuw,Driewerf ect. zijn heel goed bezig Ik wens CAP heel veel geluk toe met hun nieuw initiatief Zo ik hoop dat dit duidelijk genoeg was duveltje382 |
Citaat:
|
Citaat:
Wie heeft dat gezegd? Het klopt in ieder geval helemaal niet. Update. "Zowel PVDA als CAP zullen blij zijn als ze een halve procent halen." De journalist van de VRT heeft dit gezegd en niet CAP laat staan PVDA. |
Citaat:
|
Citaat:
Cap doet een aktie en de pvda gaat met de pluimen lopen .... Kan het nog duidelijker ??? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Miljonairs die werken? Zoveel geld verdient de modale mens niet met een modale job ze. Daarvoor moet je anderen voor jouw laten werken en een ferm deel van wat zij verdienen afromen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be